Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1044094

Istražujemo naš svijet 1- udžbenik prirode i društva u prvom razredu osnovne škole


Letina, Alena; Kisovar Ivanda, Tamara; De Zan, Ivan
Istražujemo naš svijet 1- udžbenik prirode i društva u prvom razredu osnovne škole / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2019


Naslov
Istražujemo naš svijet 1- udžbenik prirode i društva u prvom razredu osnovne škole
(We explore our world 1)

Autori
Letina, Alena ; Kisovar Ivanda, Tamara ; De Zan, Ivan

Vrsta obrazovnog materijala
Udžbenik (osnovnoškolsko obrazovanje)

Izdavač
Školska knjiga

Grad
Zagreb

Godina
2019

Stranica
139

ISBN
978-953-0-13582-6

Ključne riječi
udžbenik, prvi razred, istraživački pristup
(textbook, first grade, inquiry based learning)

Sažetak
• potiče iskustveno, istraživački usmjereno učenje (istraživački zadaci za svaku nastavnu jedinicu u udžbeniku i radnoj bilježnici) • sadrži specifične i poticajne problemske situacije za svaku nastavnu jedinicu koje podupiru istraživačko učenje i analitičko promišljanje • usklađen sa suvremenim svjetskim trendovima o istraživačkoj nastavi • usmjeren na razvoj učeničkih kompetencija (stjecanje specifičnih spoznaja, razvoj sposobnosti i vještina te oblikovanje pozitivnih stavova o znanosti i društvu) • promovira konstruktivistički pristup učenju (aktivno sudjelovanje učenika u konstruiranju osobnog znanja i razumijevanja kroz neposrednu interakciju s okolišem uz uvažavanje njihovih prethodnih spoznaja i iskustava) • potiče aktivno učenje kombiniranjem raznovrsnih aktivnosti učenika • podupire nastavu usmjerenu na učenika i razvoj konceptualnog razumijevanja • potiče razvoj učeničkog vokabulara i njihovo razumijevanje prirodoznanstvenih koncepata • potiče primjenu viših razina misaonog djelovanja • potiče učeničku znatiželju i zanimanje učenika za prirodne i društvene pojave • potiče učeničku inovativnost, kreativnost i otvorenost prema novim idejama • potiče kritičko mišljenje i odgovorno djelovanje u društvu • potiče razvoj ključnih kompetencija za cjeloživotno obrazovanje • omogućava potpuno ostvarenje odgojno- obrazovnih ishoda učenja zadanih u Kurikulumu prirode i društva • unaprjeđuje razumijevanje koncepata poticanjem njihove primjene u različitim kontekstima • potiče povezivanje koncepata u cjelovitu spoznaju • omogućuje otkrivanje povezanosti i međuovisnosti procesa i pojava u prirodnome i društvenome okruženju • usmjeren na razvoj vještina promatranja, opisivanja, uspoređivanja, razvrstavanja, postavljanja pitanja, analiziranja, generaliziranja, vrednovanja, komuniciranja, prikupljanja informacija i njihova prikazivanja • povezuje spoznaje iz nastavnoga predmeta Priroda i društvo s drugim nastavnim predmetima, međupredmetnim temama i područjima kurikuluma • zadaci su prilagođeni psihofizičkim obilježjima učenika • odabrani primjeri povezani su sa stvarnim životnim situacijama • preglednost i sistematičnost materijala • uključuje učenike u praktičan rad

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti, Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivan De Zan (autor)

Avatar Url Tamara Kisovar-Ivanda (autor)

Avatar Url Alena Letina (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Letina, Alena; Kisovar Ivanda, Tamara; De Zan, Ivan
Istražujemo naš svijet 1- udžbenik prirode i društva u prvom razredu osnovne škole / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2019
Halačev, S. (ur.) (2019) Istražujemo naš svijet 1- udžbenik prirode i društva u prvom razredu osnovne škole. Zagreb. Školska knjiga.
@unknown{unknown, editor = {Hala\v{c}ev, S.}, year = {2019}, pages = {139}, keywords = {textbook, first grade, inquiry based learning}, isbn = {978-953-0-13582-6}, title = {We explore our world 1}, keyword = {textbook, first grade, inquiry based learning}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }