Novi pristupi vrjednovanju u nastavi prirode i društva (CROSBI ID 273712)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vasilj, Mario ; Letina, Alena
hrvatski
Novi pristupi vrjednovanju u nastavi prirode i društva
U ovom radu analizira se proces vrjednovanja u nastavi prirode i društva, njegove osnovne dimenzije, perspektive i mogućnosti. Posebno su istaknuti formativni oblici vrjednovanja koji u kontekstu reformskih promjena u suvremenom obrazovanju dobivaju sve istaknutije značenje i ulogu. Uz osnovna terminološka određenja pojmova važnih za razumijevanje kvalitete procesa vrjednovanja, govori se i o izazovima koji se javljaju tijekom tog procesa, kao i o važnosti usklađivanja procesa vrjednovanja sa svim elementima nastavnoga procesa. Dani su primjeri specifičnih predložaka za provedbu formativnoga vrjednovanja (vrjednovanja za učenje i vrjednovanja kao učenje) učeničkih istraživanja i sudjelovanja u projektima te kompetencija koje se stječu suradničkim učenjem u nastavi prirode i društva. Također, dani su prijedlozi i opisane suvremene strategije formativnoga vrjednovanja u ovom nastavnom predmetu.
formativno vrjednovanje, odgojno-obrazovni ishodi učenja, strategije vrjednovanja, suvremena nastava prirode i društva
nije evidentirano
engleski
New approaches to assessment in Science and Social studies teaching
nije evidentirano
formative assessment, educational learning outcomes, assessment strategies, contemporary Science and social studies teaching
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Pedagogija