Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Novi pristupi vrjednovanju u nastavi prirode i društva (CROSBI ID 273712)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Vasilj, Mario ; Letina, Alena Novi pristupi vrjednovanju u nastavi prirode i društva // Suvremena pitanja, XIV (2019), 28; 9-27

Podaci o odgovornosti

Vasilj, Mario ; Letina, Alena

hrvatski

Novi pristupi vrjednovanju u nastavi prirode i društva

U ovom radu analizira se proces vrjednovanja u nastavi prirode i društva, njegove osnovne dimenzije, perspektive i mogućnosti. Posebno su istaknuti formativni oblici vrjednovanja koji u kontekstu reformskih promjena u suvremenom obrazovanju dobivaju sve istaknutije značenje i ulogu. Uz osnovna terminološka određenja pojmova važnih za razumijevanje kvalitete procesa vrjednovanja, govori se i o izazovima koji se javljaju tijekom tog procesa, kao i o važnosti usklađivanja procesa vrjednovanja sa svim elementima nastavnoga procesa. Dani su primjeri specifičnih predložaka za provedbu formativnoga vrjednovanja (vrjednovanja za učenje i vrjednovanja kao učenje) učeničkih istraživanja i sudjelovanja u projektima te kompetencija koje se stječu suradničkim učenjem u nastavi prirode i društva. Također, dani su prijedlozi i opisane suvremene strategije formativnoga vrjednovanja u ovom nastavnom predmetu.

formativno vrjednovanje, odgojno-obrazovni ishodi učenja, strategije vrjednovanja, suvremena nastava prirode i društva

nije evidentirano

engleski

New approaches to assessment in Science and Social studies teaching

nije evidentirano

formative assessment, educational learning outcomes, assessment strategies, contemporary Science and social studies teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XIV (28)

2019.

9-27

objavljeno

1840-1252

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Pedagogija