Suvremeni modeli i pristupi analizi podataka u obrazovnim istraživanjima (CROSBI ID 273710)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Babarović, Toni
hrvatski
Suvremeni modeli i pristupi analizi podataka u obrazovnim istraživanjima
Današnja se istraživanja u području obrazovanja zasnivaju na upotrebi odgovarajućih pristupa prikupljanju podataka te suvremenim modelima njihove analize. Metodološki su iskoraci u ovom području znatni, a istraživači u posljednjih nekoliko desetljeća prepoznaju važnost primjene longitudinalnih nacrta u obrazovnim istraživanjima. Također, uviđanje hijerarhijske organizacije prikupljenih podataka i njihova odgovarajuća statistička obrada postaju metodološki imperativ. U ovom je radu pružen metodološki pregled hijerarhijske i longitudinalne organizacije podataka te teorijski okvir njihove statističke analize. Istaknute su najčešće pogreške i poteškoće s kojima se istraživači prilikom korištenja ovih metoda susreću te načini kako ih ispravno prevladati. Kroz jednostavne i svakodnevne primjere pokušalo se čitatelju približiti ove metode i njihovu statističku podlogu te uputiti istraživače u području obrazovnih istraživanja na njihovo adekvatno korištenje.
hijerarhijski modeli ; longitudinalni nacrti ; analiza podataka ; obrazovna istraživanja ; statistika
nije evidentirano
engleski
Contemporary research designs and data analysis techniques in educational research
nije evidentirano
hierarchical models ; longitudinal designs ; data analysis ; educational research ; statistics
nije evidentirano