Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Sponzoriranje "No-name" sportaša kao poticaj sportskim uspjesima (CROSBI ID 686637)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Gregorić, Marina ; Struški, Dario ; Horvat, Dajana Maria Sponzoriranje "No-name" sportaša kao poticaj sportskim uspjesima // Osma međunarodna znanstveno-stručna konferencije o leadershipu – PILC : Utjecaj poslovnih anđela na globalno poduzetništvo. 2019. str. 288-304

Podaci o odgovornosti

Gregorić, Marina ; Struški, Dario ; Horvat, Dajana Maria

hrvatski

Sponzoriranje "No-name" sportaša kao poticaj sportskim uspjesima

Neupitna je uloga velikih sponzora u nogometnim, košarkaškim i rukometnim klubovima diljem svijeta, ali i brojni drugi sportaši takozvanih neatraktivnih sportova ne bi imali mogućnost baviti se tim sportovima da nije sponzora. Tematika rada usmjerena je na pojmove sponzorstva, sportskog marketinga, sponzoriranja sporta u globalu, kao i sponzoriranje individualnih sportaša. Traže se podaci i informacije o tome imaju li poduzeća u Hrvatskoj razvijenu strategiju za sponzoriranja sporta i sportaša, pošto ista kao neki ogledni dokument ne postoji. Naglasak je pritom na profesionalnom sportu i klubovima, a u slučaju "no name" sportaša misli se na one koji pokazuju talent i naznaku za velike stvari, ali se u njih još uvijek dovoljno ne ulaže (primjer olimpijske pobjednice Sare Kolak). Neki od najuspješnijih hrvatskih sportaša današnjice u počecima svojih karijera nisu imali osigurane ni osnovne uvjete za trening i razvoj. Unatoč tome, oni su uspjeli. Nakon tih uspjeha javlja se nacionalni savez i mnoštvo sponzora koji im nude i obećavaju razne stvari, no u takvim se situacijama vrlo često postavlja pitanje gdje su oni bili kada su ti sportaši njihovu pomoć i podršku najviše trebali. Dojam je da bi, iako populacijom mala država, imali puno više svjetski poznatih sportaša i klubova, samo da se u njih uloži malo više, financijski i logistički. Metode korištene u radu su povijesna, analiza i sinteza, metoda istraživanje za stolom, a primarna je kvalitativna metoda istraživanja pomoću provedenih intervjua s predstavnicima velikih hrvatskih poduzeća čija aktiva iznosi više od 130 milijuna kuna, prihod veći od 260 milijuna kuna i broj zaposlenih iznad 250 te kvalitativno istraživanje provedeno sa sportašima koji su prošli put od anonimaca do svjetski poznatih sportaša. Cilj istraživanja je utvrditi imaju li ta poduzeća razvijenu strategiju sponzoriranja sporta te odnosi li se ona na već poznate ili i na no name sportaše.

no name sportaši ; sponzorstva u sportu ; sport

nije evidentirano

engleski

Sponsorship of "No-name" athletes as boost to sports success

nije evidentirano

no name athlethe ; sponsorship in sport ; sport JEL classification ; M210 Business Economics

nije evidentirano

Podaci o prilogu

288-304.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Osma međunarodna znanstveno-stručna konferencije o leadershipu – PILC : Utjecaj poslovnih anđela na globalno poduzetništvo

9789535950851

Podaci o skupu

Osma međunarodna znanstveno-stručna konferencije o leadershipu – PILC : Utjecaj poslovnih anđela na globalno poduzetništvo

ostalo

19.03.2019-30.03.2019

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija