Metodologija i rezultati kvantitativnog dijela istraživanja (CROSBI ID 65714)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Huić, Aleksandra ; Kranželić, Valentina ; Širanović, Ana
hrvatski
Metodologija i rezultati kvantitativnog dijela istraživanja
U razdoblju od rujna 2017. do lipnja 2018. Ured pravobraniteljice za djecu RH, proveo je istraživanje na temu participacije djece u sustavu odgoja i obrazovanja. Sustav odgoja i obrazovanja je namjerno izabran budući da je najveći dio djece obuhvaćen školovanjem te život u školi predstavlja značajan dio odrastanja svakog djeteta. Participacija učenika u školi podrazumijeva različite stvari: participaciju putem učeničkih predstavničkih tijela, individualni doprinos na razini razreda, sudjelovanje u akcijama i projektima, itd. Cilj istraživanja bio je steći dublje razumijevanje participacije djece u sustavu odgoja i obrazovanja iz perspektive djece (učenika) i odraslih (nastavnika i stručnih suradnika) sa svrhom kreiranja smjernica za povećanje aktivne participacije učenika. U istraživanju je korištena kombinacija kvalitativnog i kvantitativnog pristupa. U kvantitativnom dijelu istraživanja sudjelovali su učenici osnovnih i srednjih škola iz cijele Hrvatske, njihovi učitelji, nastavnici i stručni suradnici. Rezultati pokazuju da djeca nisu u zadovoljavajućoj mjeri uključena u donošenje odluka o pitanjima koja ih se u školskoj svakodnevici tiču te da u školama postoji mnogo prostora za podizanje razine ostvarivanja ovoga prava djeteta.
Participacija djece, kvantitativno istraživanje
nije evidentirano
engleski
Methodology and results of the quantitative part of the research
nije evidentirano
Child participation, quantitative research
nije evidentirano
Podaci o prilogu
100-147.
objavljeno
Podaci o knjizi
Osmak Franjić, Davorka ; Borić, Ivana
Zagreb: Ured pravobranitelja za djecu Republike Hrvatske ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2019.
978-953-7790-11-0