Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Metodologija i rezultati kvantitativnog dijela istraživanja (CROSBI ID 65714)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Huić, Aleksandra ; Kranželić, Valentina ; Širanović, Ana Metodologija i rezultati kvantitativnog dijela istraživanja // Participacija djece u školi / Osmak Franjić, Davorka ; Borić, Ivana (ur.). Zagreb: Ured pravobranitelja za djecu Republike Hrvatske ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 100-147

Podaci o odgovornosti

Huić, Aleksandra ; Kranželić, Valentina ; Širanović, Ana

hrvatski

Metodologija i rezultati kvantitativnog dijela istraživanja

U razdoblju od rujna 2017. do lipnja 2018. Ured pravobraniteljice za djecu RH, proveo je istraživanje na temu participacije djece u sustavu odgoja i obrazovanja. Sustav odgoja i obrazovanja je namjerno izabran budući da je najveći dio djece obuhvaćen školovanjem te život u školi predstavlja značajan dio odrastanja svakog djeteta. Participacija učenika u školi podrazumijeva različite stvari: participaciju putem učeničkih predstavničkih tijela, individualni doprinos na razini razreda, sudjelovanje u akcijama i projektima, itd. Cilj istraživanja bio je steći dublje razumijevanje participacije djece u sustavu odgoja i obrazovanja iz perspektive djece (učenika) i odraslih (nastavnika i stručnih suradnika) sa svrhom kreiranja smjernica za povećanje aktivne participacije učenika. U istraživanju je korištena kombinacija kvalitativnog i kvantitativnog pristupa. U kvantitativnom dijelu istraživanja sudjelovali su učenici osnovnih i srednjih škola iz cijele Hrvatske, njihovi učitelji, nastavnici i stručni suradnici. Rezultati pokazuju da djeca nisu u zadovoljavajućoj mjeri uključena u donošenje odluka o pitanjima koja ih se u školskoj svakodnevici tiču te da u školama postoji mnogo prostora za podizanje razine ostvarivanja ovoga prava djeteta.

Participacija djece, kvantitativno istraživanje

nije evidentirano

engleski

Methodology and results of the quantitative part of the research

nije evidentirano

Child participation, quantitative research

nije evidentirano

Podaci o prilogu

100-147.

objavljeno

Podaci o knjizi

Osmak Franjić, Davorka ; Borić, Ivana

Zagreb: Ured pravobranitelja za djecu Republike Hrvatske ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2019.

978-953-7790-11-0

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Pedagogija, Psihologija