Pristupi i metode u mjerenju fer vrijednosti marke (branda-a) (CROSBI ID 273370)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Kolačević, Stjepan ; Hreljac, Baldo
hrvatski
Pristupi i metode u mjerenju fer vrijednosti marke (branda-a)
Kvalitetno poslovanje tvrtke nije moguće realizirati ukoliko ne postoje potrebne informacije na temelju kojih se poslovanje usmjerava. Računovodstvo je organizacijski dio koji osigurava niz neophodnih informacija o poslovanju poduzeća. Usporedo s razvojem poduzeća, razvijalo se i računovodstvo. Kako je menadžment trebao određene informacije, tako se računovodstvo prilagođavalo njihovim zahtjevima. Danas se računovodstvo uglavnom segmentira na dvije velike cjeline: financijsko i upravljačko računovodstvo. U poslovanju poduzeća trebaju i imaju važnu ulogu oba segmenta. Ovom prilikom analizirat će se njihova povezanost i uvjetovanost. Predmet rada jeste da se istraži i analizira odnos, povezanost između financijskog računovodstva i upravljačkog računovodstva. U pitanju su dva segmenta računovodstva koja se međusobno nadopunjuju i nadograđuju, ali pružaju različite informacije menadžmentu tvrtke.
računovodstvo, fer vrijednost
nije evidentirano
engleski
Approaches and Methods in Measuring Brand Fair Value
nije evidentirano
accounting, fair value
nije evidentirano