Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pristupi i metode u mjerenju fer vrijednosti marke (branda-a) (CROSBI ID 273370)

Prilog u časopisu | stručni rad

Kolačević, Stjepan ; Hreljac, Baldo Pristupi i metode u mjerenju fer vrijednosti marke (branda-a) // Financijski propisi i praksa, / (2019), 6; 19-28

Podaci o odgovornosti

Kolačević, Stjepan ; Hreljac, Baldo

hrvatski

Pristupi i metode u mjerenju fer vrijednosti marke (branda-a)

Kvalitetno poslovanje tvrtke nije moguće realizirati ukoliko ne postoje potrebne informacije na temelju kojih se poslovanje usmjerava. Računovodstvo je organizacijski dio koji osigurava niz neophodnih informacija o poslovanju poduzeća. Usporedo s razvojem poduzeća, razvijalo se i računovodstvo. Kako je menadžment trebao određene informacije, tako se računovodstvo prilagođavalo njihovim zahtjevima. Danas se računovodstvo uglavnom segmentira na dvije velike cjeline: financijsko i upravljačko računovodstvo. U poslovanju poduzeća trebaju i imaju važnu ulogu oba segmenta. Ovom prilikom analizirat će se njihova povezanost i uvjetovanost. Predmet rada jeste da se istraži i analizira odnos, povezanost između financijskog računovodstva i upravljačkog računovodstva. U pitanju su dva segmenta računovodstva koja se međusobno nadopunjuju i nadograđuju, ali pružaju različite informacije menadžmentu tvrtke.

računovodstvo, fer vrijednost

nije evidentirano

engleski

Approaches and Methods in Measuring Brand Fair Value

nije evidentirano

accounting, fair value

nije evidentirano

Podaci o izdanju

/ (6)

2019.

19-28

objavljeno

1512-827X

Povezanost rada

Ekonomija