Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samoprocjena kompetencija mentora zdravstvene njege - neizostavan dio vrjednovanja kvalitete kliničke nastave (CROSBI ID 686495)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | domaća recenzija

Lovrić, Robert ; Prlić, Nada ; Vujanić, Jasenka ; Grdić, Ljiljana Samoprocjena kompetencija mentora zdravstvene njege - neizostavan dio vrjednovanja kvalitete kliničke nastave // 6. Kongres Hrvatske udruge medicinskih sestara "Sestrinstvo bez granica II" Opatija, Hrvatska, 15.06.2017-18.06.2017

Podaci o odgovornosti

Lovrić, Robert ; Prlić, Nada ; Vujanić, Jasenka ; Grdić, Ljiljana

hrvatski

Samoprocjena kompetencija mentora zdravstvene njege - neizostavan dio vrjednovanja kvalitete kliničke nastave

Samoprocjena kompetencija mentora zdravstvene njege sustavan je i transparentan proces analiziranja vlastitih postupaka radi poboljšanja profesionalnog razvoja učenika, studenta, mentora, ali i cjelokupne organizacije. Cilj je rada naglasiti važnost samoprocjene mentora zdravstvene njege tijekom kliničke nastave te prikazati razvoj validiranog instrumenta za procjenu vlastitih kompetencija mentora. Svijest o važnosti samoprocjene pomaže mentoru postati aktivnim i spremnim za uvođenje potrebnih promjena, kao i poboljšati osobni i profesionalni razvoj kao mentora. Postupak je samoprocjene istinski težak, ali važan zadatak. U praksi, mnogi mentori podcjenjuju ili čak zanemaruju samoprocjenu te tako ignoriraju vrijedne informacije. Slijedom toga, mogu napraviti pogrješke koje bi se mogle izbjeći. U literaturi je evidentan nedostatak publikacija koje opisuju samoprocjene mentora zdravstvene njege. Objavljena su istraživanja uglavnom usmjerena na uvjerenje mentora u vlastite sposobnosti za izvršenje određenih zadatka (samoučinkovitost) u različitim uvjetima kliničke edukacije. Međutim, koncept uvjerenja u vlastite sposobnosti razlikuje se od koncepta samoprocjene/samovrjednovanja/samoanalize vlastitih kompetencija koje su primijenjene u točno određenim trenutcima i situacijama kliničke nastave. Nedostatak objavljivanja i rasprava o rezultatima istraživanja samoprocjena mentorskih kompetencija može za posljedicu imati značajno umanjivanje važnosti samoprocjene kao neizostavno bitnog dijela vrjednovanja kvalitete kliničke nastave. Samoprocjena je alat koji osigurava učinkovitije postignuće željenih ishoda učenja i višu razinu kvalitete kliničke nastave.

nastavnik, samoprocjena, klinička nastava.

nije evidentirano

engleski

Self-assessment of health care mentors’ competencies - an essential part of quality evaluation of clinical teaching

nije evidentirano

teacher, self-assessment, clinical teaching.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

6. Kongres Hrvatske udruge medicinskih sestara "Sestrinstvo bez granica II"

predavanje

15.06.2017-18.06.2017

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Kliničke medicinske znanosti