Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Praksa iz engleskoga jezika na učiteljskom studiju (CROSBI ID 65682)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Cindrić, Ivana Praksa iz engleskoga jezika na učiteljskom studiju // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkog studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 133-141

Podaci o odgovornosti

Cindrić, Ivana

hrvatski

Praksa iz engleskoga jezika na učiteljskom studiju

Praktična iskustva iz nastave omogućuju stvaranje veza između teorijskoga znanja i školske prakse. Stoga je u sveučilišnom programu Učiteljski studij s engleskim jezikom, koji je pokrenut 2005./2006. godine, naglasak stavljen na studentsku praksu. Tako je dodatnih 150 sati prakse raspoređeno tijekom pet semestara studija u okviru kolegija Praksa u nastavi engleskog jezika 1 – 5. Uz pregled literature vezane uz tematiku praktične nastave kod poučavanja stranoga jezika, rad prikazuje specifičnosti i ciljeve kolegija Praksa u nastavi engleskog jezika.

obrazovanje učitelja engleskoga jezika, engleski jezik, poučavanje, praksa, studenti

nije evidentirano

engleski

The ELT Classroom Practice Course at the Faculty of Teacher Education

nije evidentirano

language teacher education, English language, teaching, teaching practice, student-teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

133-141.

objavljeno

Podaci o knjizi

Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2019.

978-953-8115-71-4

Povezanost rada

Filologija, Obrazovne znanosti