Interaktivni pristup internoj poslovnoj komunikaciji (CROSBI ID 686472)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Globočnik Žunac, A. ; Buntak, K. ; Stanić, I.
hrvatski
Interaktivni pristup internoj poslovnoj komunikaciji
Za suvremene poslovne organizacije, kao i za poslovne organizacije u Republici Hrvatskoj, relativno „mladoj“ zemlji Europske unije, od velikog je značaja pojam inovativnosti. Ključ poslovne sposobnosti ogleda se u novim proizvodima, uslugama i tehnologijama, što i potvrđuju suvremene studije iz područja komunikologije: inovativna komunikacija je strateška sposobnost planiranja, izvršavanja, koordiniranja, vrednovanja i redefiniranja dionika komunikacijskog procesa kako bi se ustanovile, proširile i redefinirale komparativne prednosti u cilju stvaranja uspješne poslovne organizacije. Istraživanje provedeno u poslovnim organizacijama Republike Hrvatske pokazalo je kako se uspješnost poslovnih organizacija i dobivanje tržišnih utakmicama krije u simbiozi inovacije i komunikacije.
interna poslovna komunikacija, korporativna komunikacija, menadžment, organizacijska komunikacija, upravljačka komunikacija
nije evidentirano
engleski
Interaktivni pristup internoj poslovnoj komunikaciji
nije evidentirano
internal business communication, corporate communications, management, organizational communication, management communication
nije evidentirano
Podaci o prilogu
190-194.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
5. međunarodna konferencija Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Podaci o skupu
5.međunarodna konferencija Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment: Inovacije, sigurnost i održivost u razvoju društva
ostalo
04.04.2018-05.04.2018
Sveti Martin na Muri, Hrvatska