Komunikacijska strategija s teškoćama do uspjeha (CROSBI ID 18627)
Autorska knjiga | udžbenik
Podaci o odgovornosti
Stanić, Ivana ; Čošić, Nataša ; Anić-Ivičić, Ivana ; Globočnik Žunac, Ana
hrvatski
Komunikacijska strategija s teškoćama do uspjeha
Svjesni promjena koje se događaju u svijetu, samim time i u sustavu odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj, autorice su odlučile postati dio tih promjena te su se knjigom usmjerile na uspješnost učitelja i nastavnika pri uključivanju učenika s teškoćama u neposredni odgojno-obrazovni rad. Uloga učitelja i nastavnika kao uspješnih komunikoloških aktera u prepoznavanju potreba učenika znakovit je segment u ostvarivanju neposrednog odgojno- obrazovnog rada. Daljnji ciljevi bili su pružiti potporu u prepoznavanju odgojno-obrazovnih potreba učenika s teškoćama sukladno Pravilniku o osnovnoškolskom i srednjoškolskom odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju, te predočiti moguće postupke rada s učenicima s teškoćama primjenjujući elemente verbalne, neverbalne i paraverbalne komunikacije stručnog tima u školama. Umjesto toga učitelji i nastavnici jednostavno mogu prihvatiti svoju ulogu pomoću komunikacijske strategije pritom se usmjeravajući na nastavne metode, postupke, sredstva i pomagala kao temeljnu komunikacijsku podršku za rad s djecom s teškoćama, ne gledajući na teškoće kao problem.
komunikacijska strategija
nije evidentirano
engleski
Komunikacijska strategija s teškoćama do uspjeha
nije evidentirano
komunikacijska strategija
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Alfa
2018.
978-953-297-936-7
1986-9886
201
objavljeno