Smjernice nastavnicima za rad s učenicima s teškoćama u razvoju (CROSBI ID 65659)
Prilog u knjizi | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Barać Ivana
hrvatski
Smjernice nastavnicima za rad s učenicima s teškoćama u razvoju
U poglavlju pod nazivom "Smjernice nastavnicima za rad s učenicima s teškoćama u razvoju" opisane su opće smjernice nastavnicima koji rade s učenicima s teškoćama u razvoju. Osim toga navedeni su savjeti za rad s učenicima s oštećenjem vida, sluha, jezično-govorne-glasovne komunikacije i specifičnim teškoćama u učenju, oštećenjima organa i organskih sustava, s intelektualnim teškoćama, te s poremećajem u ponašanju i oštećenju mentalnog zdravlja. Prikazani su primjeri pripreme za nastavu i oblikovanje nastave.
Teškoće u razvoju, adolescencija, savjeti
nije evidentirano
engleski
Guidelines for teachers for working with students with disabilities
nije evidentirano
Disabilities, adolescence, suggestions
nije evidentirano
Podaci o prilogu
83-101.
objavljeno
Podaci o knjizi
Priručnik za rad s učenicima s teškoćama u razvoju u srednjim školama
Velki, Tena ; Romstein, Ksenija
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2018.
978-953-6965-65-6