Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Smjernice nastavnicima za rad s učenicima s teškoćama u razvoju (CROSBI ID 65659)

Prilog u knjizi | stručni rad | domaća recenzija

Barać Ivana Smjernice nastavnicima za rad s učenicima s teškoćama u razvoju // Priručnik za rad s učenicima s teškoćama u razvoju u srednjim školama / Velki, Tena ; Romstein, Ksenija (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 83-101

Podaci o odgovornosti

Barać Ivana

hrvatski

Smjernice nastavnicima za rad s učenicima s teškoćama u razvoju

U poglavlju pod nazivom "Smjernice nastavnicima za rad s učenicima s teškoćama u razvoju" opisane su opće smjernice nastavnicima koji rade s učenicima s teškoćama u razvoju. Osim toga navedeni su savjeti za rad s učenicima s oštećenjem vida, sluha, jezično-govorne-glasovne komunikacije i specifičnim teškoćama u učenju, oštećenjima organa i organskih sustava, s intelektualnim teškoćama, te s poremećajem u ponašanju i oštećenju mentalnog zdravlja. Prikazani su primjeri pripreme za nastavu i oblikovanje nastave.

Teškoće u razvoju, adolescencija, savjeti

nije evidentirano

engleski

Guidelines for teachers for working with students with disabilities

nije evidentirano

Disabilities, adolescence, suggestions

nije evidentirano

Podaci o prilogu

83-101.

objavljeno

Podaci o knjizi

Priručnik za rad s učenicima s teškoćama u razvoju u srednjim školama

Velki, Tena ; Romstein, Ksenija

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2018.

978-953-6965-65-6

Povezanost rada

Psihologija