Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1042712

Otkrića u geometriji kroz vođeno učenje u razrednoj nastavi matematike


Katalenić, Ana; Dasović, Ana Izabela; Horjan, Sara; Igrec, Filipa; Kišosondi, Jelena
Otkrića u geometriji kroz vođeno učenje u razrednoj nastavi matematike // Osmi kongres nastavnika matematike
Zagreb, Hrvatska, 2018. str. 90-91 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1042712 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Otkrića u geometriji kroz vođeno učenje u razrednoj nastavi matematike
(Discoveries in geometry through guided learning in primary mathematics education)

Autori
Katalenić, Ana ; Dasović, Ana Izabela ; Horjan, Sara ; Igrec, Filipa ; Kišosondi, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Skup
Osmi kongres nastavnika matematike

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 3-5.07.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
razredna nastava matematike, geometrija, vođeno učenje
(primary mathematics education, geometry, guided learning)

Sažetak
U sklopu ovogodišnjeg Festivala znanosti održana je radionica s učenicima dvaju odjela četvrtog razreda osnovne škole u Osijeku pod nazivom „Pozdrav iz prošlosti – tajne geometrije“. Cilj radionice je bio da učenici dožive osjećaj matematičkog otkrića oslanjajući se na vlastite matematičke kompetencije. U ovom radu opisat će se vođeno učenje otkrivanjem kao strategija poučavanja, aktivnosti koje su provedene s učenicima te vrednovati provedba i ishodi radionice iz perspektive učitelja. Vođeno učenje otkrivanjem je strategija poučavanja primjerena u radu s učenicima mlađe školske dobi. Odgovornost učitelja je pripremanje materijala i uputa za rad te po potrebi usmjeravanje učenika u njegovom samostalnom radu prema vlastitom otkriću. Tijekom radionice učenici su istraživali pravilnosti u geometriji koje nisu dio redovitog nastavnog programa poput Pitagorinog poučka, Talesovog teorema o obodnom kutu nad promjerom kružnice, nejednakosti trokuta i zbroja unutrašnjih kutova trokuta. Učenici su trebali mjeriti duljinu, crtati okomite i paralelne pravce te osnovne geometrijske likove, poznavati odnos pravaca u ravnini, svojstva trokuta, pravokutnika i kvadrata te kutove i drugo. Sve planirane aktivnosti su uspješno provedene i učenici su svladavali postavljene zadatke. Smatramo kako je učenicima bilo korisno poznate koncepte i procedure primijeniti u istraživanju i otkrivanju matematike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ana Katalenić (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Katalenić, Ana; Dasović, Ana Izabela; Horjan, Sara; Igrec, Filipa; Kišosondi, Jelena
Otkrića u geometriji kroz vođeno učenje u razrednoj nastavi matematike // Osmi kongres nastavnika matematike
Zagreb, Hrvatska, 2018. str. 90-91 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni)
Katalenić, A., Dasović, A., Horjan, S., Igrec, F. & Kišosondi, J. (2018) Otkrića u geometriji kroz vođeno učenje u razrednoj nastavi matematike. U: Osmi kongres nastavnika matematike.
@article{article, year = {2018}, pages = {90-91}, keywords = {razredna nastava matematike, geometrija, vo\djeno u\v{c}enje}, title = {Otkri\'{c}a u geometriji kroz vo\djeno u\v{c}enje u razrednoj nastavi matematike}, keyword = {razredna nastava matematike, geometrija, vo\djeno u\v{c}enje}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, year = {2018}, pages = {90-91}, keywords = {primary mathematics education, geometry, guided learning}, title = {Discoveries in geometry through guided learning in primary mathematics education}, keyword = {primary mathematics education, geometry, guided learning}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font