Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Otkrića u geometriji kroz vođeno učenje u razrednoj nastavi matematike (CROSBI ID 686450)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Katalenić, Ana ; Dasović, Ana Izabela ; Horjan, Sara ; Igrec, Filipa ; Kišosondi, Jelena Otkrića u geometriji kroz vođeno učenje u razrednoj nastavi matematike // Zbornik sažetaka / Soucie, Tanja ; Svedrec, Renata (ur.). Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 2018. str. 90-91

Podaci o odgovornosti

Katalenić, Ana ; Dasović, Ana Izabela ; Horjan, Sara ; Igrec, Filipa ; Kišosondi, Jelena

hrvatski

Otkrića u geometriji kroz vođeno učenje u razrednoj nastavi matematike

U sklopu ovogodišnjeg Festivala znanosti održana je radionica s učenicima dvaju odjela četvrtog razreda osnovne škole u Osijeku pod nazivom „Pozdrav iz prošlosti – tajne geometrije“. Cilj radionice je bio da učenici dožive osjećaj matematičkog otkrića oslanjajući se na vlastite matematičke kompetencije. U ovom radu opisat će se vođeno učenje otkrivanjem kao strategija poučavanja, aktivnosti koje su provedene s učenicima te vrednovati provedba i ishodi radionice iz perspektive učitelja. Vođeno učenje otkrivanjem je strategija poučavanja primjerena u radu s učenicima mlađe školske dobi. Odgovornost učitelja je pripremanje materijala i uputa za rad te po potrebi usmjeravanje učenika u njegovom samostalnom radu prema vlastitom otkriću. Tijekom radionice učenici su istraživali pravilnosti u geometriji koje nisu dio redovitog nastavnog programa poput Pitagorinog poučka, Talesovog teorema o obodnom kutu nad promjerom kružnice, nejednakosti trokuta i zbroja unutrašnjih kutova trokuta. Učenici su trebali mjeriti duljinu, crtati okomite i paralelne pravce te osnovne geometrijske likove, poznavati odnos pravaca u ravnini, svojstva trokuta, pravokutnika i kvadrata te kutove i drugo. Sve planirane aktivnosti su uspješno provedene i učenici su svladavali postavljene zadatke. Smatramo kako je učenicima bilo korisno poznate koncepte i procedure primijeniti u istraživanju i otkrivanju matematike.

razredna nastava matematike ; geometrija ; vođeno učenje

nije evidentirano

engleski

Discoveries in geometry through guided learning in primary mathematics education

nije evidentirano

primary mathematics education ; geometry ; guided learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

90-91.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka

Soucie, Tanja ; Svedrec, Renata

Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo

Podaci o skupu

8. kongres nastavnika matematika

predavanje

03.07.2018-05.07.2018

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Matematika, Obrazovne znanosti