Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1042711

Analiza rješenja jednog geometrijskog zadatka u kontekstu procjene matematičke darovitosti desetogodišnjih učenika pomoću Mat-dara


Vinković, Marta; Katalenić, Ana; Kolar-Begović, Zdenka
Analiza rješenja jednog geometrijskog zadatka u kontekstu procjene matematičke darovitosti desetogodišnjih učenika pomoću Mat-dara // The 6th International Scientific Colloquium Mathematics and Children founded by Margita Pavleković
Osijek, Hrvatska, 2017. str. 61-62 (poster, recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1042711 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza rješenja jednog geometrijskog zadatka u kontekstu procjene matematičke darovitosti desetogodišnjih učenika pomoću Mat-dara
(An analysis of ten-year old pupils' solutions to a geometrical task with regard to assessment of mathematical giftedness using Math-gift)

Autori
Vinković, Marta ; Katalenić, Ana ; Kolar-Begović, Zdenka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
The 6th International Scientific Colloquium Mathematics and Children founded by Margita Pavleković

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 26-27.05.2017

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
daroviti učenici ; matematička darovitost ; izvanškolska aktivnost ; obrazovanje učitelja ; Mat-dar
(gifted pupils ; mathematical giftedness ; extracurricular activity ; teacher studies ; Math-gift)

Sažetak
Prepoznavanje i podrška darovitim učenicima je odgovornost obrazovnog sustava kako stoji u Nacionalnom okvirnom kurikulumu. Margita Pavleković je 2003. godine utemeljila Malu matematičku školu kao izvanškolsku aktivnost za desetogodišnje učenike s posebnim interesom za matematiku pri Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku. Studenti završne godine učiteljskog studija rade s učenicima u sklopu nastave izbornog kolegija Matematika i nadareni učenici. Pavleković, Zekić-Sušac i Đurđević su izradili ekspertni sustav Mat-dar za prepoznavanje matematičke darovitosti kod desetogodišnjih učenika. Ekspertni sustav svrstava učenika u jednu od četiri kategorije: (1) potencijalno daroviti učenik, (2) učenik iznadprosječnih matematičkih sposobnosti, (3) učenik prosječnih matematičkih sposobnosti ili (4) učenik s nedovoljno razvijenim sposobnostima za matematiku. Prikazat ćemo učenička rješenja jednog geometrijskog zadatka u kontekstu procjene matematičke darovitosti učenika. Rezultati su pokazali odstupanja u procjeni studenata i ekspertnog sustava te kako su učenici svrstani u više kategorije uglavnom bolje riješili zadatak nego učenici svrstani u niže kategorije. Potrebno je detaljnije istražiti razloge odstupanja i načine kako poboljšati procjene studenata te kako rješavanje geometrijskih zadataka može ukazati na matematičku darovitost učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ana Katalenić (autor)

Avatar Url Zdenka Kolar-Begović (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Vinković, Marta; Katalenić, Ana; Kolar-Begović, Zdenka
Analiza rješenja jednog geometrijskog zadatka u kontekstu procjene matematičke darovitosti desetogodišnjih učenika pomoću Mat-dara // The 6th International Scientific Colloquium Mathematics and Children founded by Margita Pavleković
Osijek, Hrvatska, 2017. str. 61-62 (poster, recenziran, sažetak, znanstveni)
Vinković, M., Katalenić, A. & Kolar-Begović, Z. (2017) Analiza rješenja jednog geometrijskog zadatka u kontekstu procjene matematičke darovitosti desetogodišnjih učenika pomoću Mat-dara. U: The 6th International Scientific Colloquium Mathematics and Children founded by Margita Pavleković.
@article{article, year = {2017}, pages = {61-62}, keywords = {daroviti u\v{c}enici, matemati\v{c}ka darovitost, izvan\v{s}kolska aktivnost, obrazovanje u\v{c}itelja, Mat-dar}, title = {Analiza rje\v{s}enja jednog geometrijskog zadatka u kontekstu procjene matemati\v{c}ke darovitosti desetogodi\v{s}njih u\v{c}enika pomo\'{c}u Mat-dara}, keyword = {daroviti u\v{c}enici, matemati\v{c}ka darovitost, izvan\v{s}kolska aktivnost, obrazovanje u\v{c}itelja, Mat-dar}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, year = {2017}, pages = {61-62}, keywords = {gifted pupils, mathematical giftedness, extracurricular activity, teacher studies, Math-gift}, title = {An analysis of ten-year old pupils' solutions to a geometrical task with regard to assessment of mathematical giftedness using Math-gift}, keyword = {gifted pupils, mathematical giftedness, extracurricular activity, teacher studies, Math-gift}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font