Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Analiza rješenja jednog geometrijskog zadatka u kontekstu procjene matematičke darovitosti desetogodišnjih učenika pomoću Mat-dara (CROSBI ID 686449)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Vinković, Marta ; Katalenić, Ana ; Kolar-Begović, Zdenka An analysis of ten-year old pupils' solutions to a geometrical task with regard to assessment of mathematical giftedness using Math-gift / Analiza rješenja jednog geometrijskog zadatka u kontekstu procjene matematičke darovitosti desetogodišnjih učenika pomoću Mat-dara // Program & Book of Abstracts / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić-Matić, Ljerka (ur.). Osijek, 2017. str. 61-62

Podaci o odgovornosti

Vinković, Marta ; Katalenić, Ana ; Kolar-Begović, Zdenka

hrvatski

Analiza rješenja jednog geometrijskog zadatka u kontekstu procjene matematičke darovitosti desetogodišnjih učenika pomoću Mat-dara

Prepoznavanje i podrška darovitim učenicima je odgovornost obrazovnog sustava kako stoji u Nacionalnom okvirnom kurikulumu. Margita Pavleković je 2003. godine utemeljila Malu matematičku školu kao izvanškolsku aktivnost za desetogodišnje učenike s posebnim interesom za matematiku pri Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku. Studenti završne godine učiteljskog studija rade s učenicima u sklopu nastave izbornog kolegija Matematika i nadareni učenici. Pavleković, Zekić-Sušac i Đurđević su izradili ekspertni sustav Mat-dar za prepoznavanje matematičke darovitosti kod desetogodišnjih učenika. Ekspertni sustav svrstava učenika u jednu od četiri kategorije: (1) potencijalno daroviti učenik, (2) učenik iznadprosječnih matematičkih sposobnosti, (3) učenik prosječnih matematičkih sposobnosti ili (4) učenik s nedovoljno razvijenim sposobnostima za matematiku. Prikazat ćemo učenička rješenja jednog geometrijskog zadatka u kontekstu procjene matematičke darovitosti učenika. Rezultati su pokazali odstupanja u procjeni studenata i ekspertnog sustava te kako su učenici svrstani u više kategorije uglavnom bolje riješili zadatak nego učenici svrstani u niže kategorije. Potrebno je detaljnije istražiti razloge odstupanja i načine kako poboljšati procjene studenata te kako rješavanje geometrijskih zadataka može ukazati na matematičku darovitost učenika.

daroviti učenici ; matematička darovitost ; izvanškolska aktivnost ; obrazovanje učitelja ; Mat-dar

nije evidentirano

engleski

An analysis of ten-year old pupils' solutions to a geometrical task with regard to assessment of mathematical giftedness using Math-gift

Prepoznavanje i podrška darovitim učenicima je odgovornost obrazovnog sustava kako stoji u Nacionalnom okvirnom kurikulumu. Margita Pavleković je 2003. godine utemeljila Malu matematičku školu kao izvanškolsku aktivnost za desetogodišnje učenike s posebnim interesom za matematiku pri Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku. Studenti završne godine učiteljskog studija rade s učenicima u sklopu nastave izbornog kolegija Matematika i nadareni učenici. Pavleković, Zekić-Sušac i Đurđević su izradili ekspertni sustav Mat-dar za prepoznavanje matematičke darovitosti kod desetogodišnjih učenika. Ekspertni sustav svrstava učenika u jednu od četiri kategorije: (1) potencijalno daroviti učenik, (2) učenik iznadprosječnih matematičkih sposobnosti, (3) učenik prosječnih matematičkih sposobnosti ili (4) učenik s nedovoljno razvijenim sposobnostima za matematiku. Prikazat ćemo učenička rješenja jednog geometrijskog zadatka u kontekstu procjene matematičke darovitosti učenika. Rezultati su pokazali odstupanja u procjeni studenata i ekspertnog sustava te kako su učenici svrstani u više kategorije uglavnom bolje riješili zadatak nego učenici svrstani u niže kategorije. Potrebno je detaljnije istražiti razloge odstupanja i načine kako poboljšati procjene studenata te kako rješavanje geometrijskih zadataka može ukazati na matematičku darovitost učenika.

gifted pupils ; mathematical giftedness ; extracurricular activity ; teacher studies ; Math-gift

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

61-62.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Program & Book of Abstracts

Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić-Matić, Ljerka

Osijek:

Podaci o skupu

The 6th International Scientific Colloquium Mathematics and Children founded by Margita Pavleković

poster

26.05.2017-27.05.2017

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Matematika, Obrazovne znanosti