Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

DESTINACIJSKI DIONICI I AFIRMACIJA INOVATIVNIH TURISTIČKIH PROIZVODA – KULTURNIH ATRAKCIJA (CROSBI ID 65657)

Prilog u knjizi | ostalo | domaća recenzija

Floričić, Tamara ; Floričić Barbara DESTINACIJSKI DIONICI I AFIRMACIJA INOVATIVNIH TURISTIČKIH PROIZVODA – KULTURNIH ATRAKCIJA // Kulturna baština u turističkoj destinaciji - vrednovanje i održivi menadžment / Floričić, Tamara ; Floričić Barbara (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. str. 47-72

Podaci o odgovornosti

Floričić, Tamara ; Floričić Barbara

hrvatski

DESTINACIJSKI DIONICI I AFIRMACIJA INOVATIVNIH TURISTIČKIH PROIZVODA – KULTURNIH ATRAKCIJA

Problematika posebnih projekata i programa analizira se i istražuje kroz percepciju diferenciranih dionika te je usmjerena na intenziviranje turističkih posjeta putem posebni programi koji utječu na konkurentnost te predstavljaju komparativnu prednost jedne destinacije pred drugom. Svrha i cilj ovoga rada je istražiti mogućnosti valorizacije destinacijskih resursa, kroz inovativan model afirmacije kulturne baštine, istoga promovirati na turističkom tržištu kao poseban proizvod koji omogućava konzumentima jedinstveni „doživljaj plus“, odnosno poseban turistički doživljaj podržan autentičnim storytellingom. Posebni turistički programi te ponuda atrakcija animiraju i motiviraju turističku potražnju te generiraju turističke boravke. Važnost organizacije inovativnih turističkih projekata u cilju održivog razvoja destinacije predstavljena je analizom projekta Arheološki park Vižula koji se kroz sinergijsko partnerstvo dionika, Općine Medulin, DMO organizacije te EU fondova organizira u južnoj Istri. Istraživanje propituje i predlaže formiranje novoga turističkog brenda koji bi mogao pridonijeti održivom turističkom razvitku destinacije uz afirmaciju sva tri aspekta ekološke, kulturno društvene te ekonomske održivosti. Cilj brenda je razvoj sustava doživljaja koji se afirmiraju kroz turističke usluge: smještaj, gastronomiju, wellness programe, izlete, suvenire te druge usluge usmjerene na turističku potrošnju i doživljaje. U izradi rada korištene metode prikupljanja podataka i tehnike kreativnoga mišljenja te druge znanstveno- istraživačke metode. Istraživanje otvara nova pitanja, ali i nudi kvalitativna rješenja u cilju transformacije tradicionalne destinacijske ponude prema zahtjevima suvremenoga međunarodnog turističkog tržišta koje prepoznaje društvenu odgovornosti i održivost kao trend budućega globalnog razvitka.

destinacijski dionici, atrakcije kulturnoga turizma, posebni programi, branding destinacije, sustav doživljaja.

nije evidentirano

engleski

Destination stakehodlders and affirmation of innovative toruism products - cultural attractions

nije evidentirano

destination stakeholders, attractions of cultural tourism, special programs, destination branding, experience system

nije evidentirano

Podaci o prilogu

47-72.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kulturna baština u turističkoj destinaciji - vrednovanje i održivi menadžment

Floričić, Tamara ; Floričić Barbara

Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

2019.

978-953-8278-30-3

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice