Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kulturna baština u atrakcijskoj osnovi ‒ Uloga turističkih zajednica u održivom promicanju kulturnih atrakcija (CROSBI ID 65655)

Prilog u knjizi | ostalo | domaća recenzija

Floričić, Tamara ; Tuličić, Klara Kulturna baština u atrakcijskoj osnovi ‒ Uloga turističkih zajednica u održivom promicanju kulturnih atrakcija // Kulturna baština u turističkoj destinaciji - vrednovanje i održivi menadžment / Floričić, Tamara ; Floričić Barbara (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. str. 1-27

Podaci o odgovornosti

Floričić, Tamara ; Tuličić, Klara

hrvatski

Kulturna baština u atrakcijskoj osnovi ‒ Uloga turističkih zajednica u održivom promicanju kulturnih atrakcija

Temeljni resurs razvoja turizma u destinaciji su turističke atrakcije, one se vrednuju, oplemenjuju te plasiraju na turbulentno turističko tržište. Turističke zajednice imaju brojne zadatke i ciljeve među kojima se ističe ključni zadatak, promocija turističkih atrakcija. Nacionalna turistička zajednica na čelu, te regionalne i lokalne turističke zajednice svojim aktivnostima ulažu napore u učinkovitu tuzemnu i međunarodnu kako promociju tako i samu organizaciju manifestacija usmjerenih na turiste i lokalnu zajednicu. Različiti su načini koji se koriste za promociju te je široka mreža aktivnosti potrebnih za promociju turističkih atrakcija na području destinacija i turističkih klastera. Promotivni spotovi i brošure kao tradicionalni modeli komunikacije predstavljaju platformu za razvoj on line promotivnih alata i instrumenata vrednovanja. Rad istražuje ulogu turističkih zajednica u promicanju kulturnih atrakcija te predstavlja sustav turističkih nagrada oformljen od strane Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva turizma Republike Hrvatske kojima se afirmiraju i vrednuju kulturne atrakcije u cilju povećanja prepoznatljivosti, motivacije te razine kvalitete. Stoga su autorice provele kvalitativno istraživanje nagrađivanih kulturnih atrakcija i turističkih događanja u turističkim destinacijama koje su osvojile nagradu destinacija godine od njenog osnutka do 2018. godine te rezimirale marketinške potencijale i afirmirane konkurentske prednosti.

DMO organizacije, turističke zajednice, kulturna baština, turističke atrakcije, turističke nagrade

nije evidentirano

engleski

Cultural heritage as attractive resource - The Rolle of torusim boards in sustainable promotion

nije evidentirano

DMO Organisations, tourism boards, cultural heritage, tourism attractions, tourism boards

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-27.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kulturna baština u turističkoj destinaciji - vrednovanje i održivi menadžment

Floričić, Tamara ; Floričić Barbara

Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

2019.

978-953-8278-30-3

Trošak objave rada u otvorenom pristupu

APC

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice