Stavovi i uvjerenja učitelja o darovitim učenicima (CROSBI ID 65641)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Rogić, Ana Marija ; Vlahović, Jelena
hrvatski
Stavovi i uvjerenja učitelja o darovitim učenicima
U radu se analizira uloga učitelja kao značajnog čimbenika u poticanju i razvijanju darovitosti kod učenika. Prikazom domaćih i inozemnih rezultata istraživanja stječe se uvid u raznolikost učiteljskih stavova o darovitim učenicima. Ističe se i značaj učiteljskih uvjerenja o učenju kao i mogućnosti učitelja za stvaranjem poticajne okoline i odabira primjerenih nastavnih metoda u radu s darovitim učenicima s ciljem uvažavanja njihove aktivne uloge u odgojno-obrazovnom procesu.
daroviti učenici ; nastavne metode ; okolina za učenje ; učiteljski stavovi i uvjerenja
nije evidentirano
engleski
Teachers' attitudes and beliefs about gifted students
nije evidentirano
gifted students ; learning environment ; teachers' attitudes and beliefs ; teaching methods
nije evidentirano
Podaci o prilogu
85-98.
objavljeno
Podaci o knjizi
Odgoj i obrazovanje darovitih učenika: suvremene pedagogijske implikacije
Radeka, Igor
Zadar: Sveučilište u Zadru
2018.
978-953-331-222-1