Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi i uvjerenja učitelja o darovitim učenicima (CROSBI ID 65641)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Rogić, Ana Marija ; Vlahović, Jelena Stavovi i uvjerenja učitelja o darovitim učenicima // Odgoj i obrazovanje darovitih učenika: suvremene pedagogijske implikacije / Radeka, Igor (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2018. str. 85-98

Podaci o odgovornosti

Rogić, Ana Marija ; Vlahović, Jelena

hrvatski

Stavovi i uvjerenja učitelja o darovitim učenicima

U radu se analizira uloga učitelja kao značajnog čimbenika u poticanju i razvijanju darovitosti kod učenika. Prikazom domaćih i inozemnih rezultata istraživanja stječe se uvid u raznolikost učiteljskih stavova o darovitim učenicima. Ističe se i značaj učiteljskih uvjerenja o učenju kao i mogućnosti učitelja za stvaranjem poticajne okoline i odabira primjerenih nastavnih metoda u radu s darovitim učenicima s ciljem uvažavanja njihove aktivne uloge u odgojno-obrazovnom procesu.

daroviti učenici ; nastavne metode ; okolina za učenje ; učiteljski stavovi i uvjerenja

nije evidentirano

engleski

Teachers' attitudes and beliefs about gifted students

nije evidentirano

gifted students ; learning environment ; teachers' attitudes and beliefs ; teaching methods

nije evidentirano

Podaci o prilogu

85-98.

objavljeno

Podaci o knjizi

Odgoj i obrazovanje darovitih učenika: suvremene pedagogijske implikacije

Radeka, Igor

Zadar: Sveučilište u Zadru

2018.

978-953-331-222-1

Povezanost rada

Pedagogija