Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samovrednovanje i ocjenjivanje korištenjem web tehnologija (CROSBI ID 273006)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Šalković, Stjepan ; Žiljak, Vilko ; Sikirica, Nenad Samovrednovanje i ocjenjivanje korištenjem web tehnologija // Polytechnic and design, 6 (2018), 3; 199-206. doi: 10.19279/TVZ.PD.2018-6-3-09

Podaci o odgovornosti

Šalković, Stjepan ; Žiljak, Vilko ; Sikirica, Nenad

hrvatski

Samovrednovanje i ocjenjivanje korištenjem web tehnologija

U radu je opisano vrednovanje i ocjenjivanje rada studenata korištenjem određenih web tehnologija. Prikazana je teorijska podloga i podjela vrednovanja. Opisan je put prema ocjenjivanju kroz praćenje rada studenata i provjeravanje znanja na različite načine. Opisani su različiti oblici i elementi praćenja i provjeravanja znanja. Kako su prilikom ocjenjivanja moguće i greške nastavnika, prikazani su alternativni načini kojima se dio grešaka može izbjeći ili ublažiti. Uporaba evaluatora koji će automatski kompajlirati i vrednovati studentske uratke pomaže nastavniku u (pr)ocjenjivanju znanja, no u sebi krije i nedostatke. Alati poput kvizova u Moodle-u ili Kahootu mogu biti automatski vrednovani. Dobro ih je upotrijebiti za provjeru usvojenosti sadržaja, no pomoću njih je primjenu znanja teško procijeniti. Uporaba radionice u Moodle-u omogućuje da studenti međusobno vrednuju uratke, te da vrednuju i vlastiti uradak. U radu su analizirana odstupanja od vrednovanja koje je za isti uradak napravio nastavnik i studenti. Može se zaključiti da je poželjno kombinirati različite oblike i elemente vrednovanja kako bi postupak bio što objektivniji.

Samovrednovanje ; vršnjačko vrednovanje ; web alati

nije evidentirano

engleski

Self-evaluation and evaluation using web technologies

nije evidentirano

Self-evaluation ; peer evaluation ; web tools

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6 (3)

2018.

199-206

objavljeno

1849-1995

2459-6302

10.19279/TVZ.PD.2018-6-3-09

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti

Poveznice