Razvoj metodičkih kolegija na studiju za učitelje engleskoga jezika (CROSBI ID 65600)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Andraka, Marija
hrvatski
Razvoj metodičkih kolegija na studiju za učitelje engleskoga jezika
Prikazuje se razvoj studija engleskoga jezika za učitelje na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu s posebnim težištem na razvoju metodičke skupine kolegija. Obuhvaćeno je razdoblje od početaka studija ranih 1990-ih do danas. Prva faza predstavlja razdoblje od 1992. do 1998. kada se studij pokreće i započinje razvijati. Druga faza započinje 1998. godine i završava 2005. kada počinje treća faza razvoja u kojoj se studij i danas nalazi. Tada se počinje izvoditi Integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni učiteljski studij s engleskim/njemačkim jezikom prema bolonjskoj reformi. Skupina metodičkih kolegija, kojoj se od početaka studija posvećivala velika pozornost, prožima gotovo sve kolegije koji se izvode na studiju težeći razvoju učitelja spremnoga za izazove 21. stoljeća, učitelja refleksivnoga praktičara koji će se po završetku studija moći dalje razvijati i raditi na kvaliteti svoga rada, koji je kreativan, fleksibilan, dobro informiran, otvoren za nove ideje, koji poznaje potrebe svojih učenika, spreman je na suradnju sa svojim kolegama i s učenicima, tolerantan je i ima visoku jezičnu kompetenciju u jeziku koji poučava. Takav učitelj postaje aktivan istraživač nastavnoga procesa i neposredno sudjeluje u poboljšanju kvalitete nastave.
studij engleskoga jezika, metodički kolegiji, povijesni pregled, refleksivni praktičar
nije evidentirano
engleski
The Development of English Language Teaching Courses within the Study for Primary English Teachers
nije evidentirano
study for primary teachers, English language teaching courses, historic overview, reflective practitioner
nije evidentirano
Podaci o prilogu
81-92.
objavljeno
Podaci o knjizi
Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija
Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2019.
978-953-8115-71-4