Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj metodičkih kolegija na studiju za učitelje engleskoga jezika (CROSBI ID 65600)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Andraka, Marija Razvoj metodičkih kolegija na studiju za učitelje engleskoga jezika // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 81-92

Podaci o odgovornosti

Andraka, Marija

hrvatski

Razvoj metodičkih kolegija na studiju za učitelje engleskoga jezika

Prikazuje se razvoj studija engleskoga jezika za učitelje na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu s posebnim težištem na razvoju metodičke skupine kolegija. Obuhvaćeno je razdoblje od početaka studija ranih 1990-ih do danas. Prva faza predstavlja razdoblje od 1992. do 1998. kada se studij pokreće i započinje razvijati. Druga faza započinje 1998. godine i završava 2005. kada počinje treća faza razvoja u kojoj se studij i danas nalazi. Tada se počinje izvoditi Integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni učiteljski studij s engleskim/njemačkim jezikom prema bolonjskoj reformi. Skupina metodičkih kolegija, kojoj se od početaka studija posvećivala velika pozornost, prožima gotovo sve kolegije koji se izvode na studiju težeći razvoju učitelja spremnoga za izazove 21. stoljeća, učitelja refleksivnoga praktičara koji će se po završetku studija moći dalje razvijati i raditi na kvaliteti svoga rada, koji je kreativan, fleksibilan, dobro informiran, otvoren za nove ideje, koji poznaje potrebe svojih učenika, spreman je na suradnju sa svojim kolegama i s učenicima, tolerantan je i ima visoku jezičnu kompetenciju u jeziku koji poučava. Takav učitelj postaje aktivan istraživač nastavnoga procesa i neposredno sudjeluje u poboljšanju kvalitete nastave.

studij engleskoga jezika, metodički kolegiji, povijesni pregled, refleksivni praktičar

nije evidentirano

engleski

The Development of English Language Teaching Courses within the Study for Primary English Teachers

nije evidentirano

study for primary teachers, English language teaching courses, historic overview, reflective practitioner

nije evidentirano

Podaci o prilogu

81-92.

objavljeno

Podaci o knjizi

Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija

Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2019.

978-953-8115-71-4

Povezanost rada

Filologija, Obrazovne znanosti