Model vrednovanja motoričkih dostignuća u šestom razredu osnovne škole (CROSBI ID 686131)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Delaš, Sunčica ; Dragičević, Slobodan ; Telebar, Biserka
hrvatski
Model vrednovanja motoričkih dostignuća u šestom razredu osnovne škole
Motorička postignuća ocijenjujemo putem testova motoričkih postignuća koje izrađujemo pridržavajući se principa egzemplarnosti koji kaže: “Od raspoloživih tema iz svake nastavne cjeline treba izabrati one nastavne teme uz pomo kojih ćemo najbolje moći suditi o stupnju svladanosti određene nastavne cjeline”. To znači da se treba opredijeliti za tzv. reprezentativnu nastavnu temu, tj. izraditi takav test motoričkog postignuća, za svaku nastavnu cjelinu, kod kojeg se rezultat može objektivno mjeriti i utvrditi se njegovi normativi. Motorička postignua definirana su kao sprega između motoričkih sposobnosti i motoričkih znanja, a izražavaju se putem sposobnosti učenika da ih u konkretnoj motoričkoj aktivnosti povežu i maksimalno iskoriste radi postizanja što boljeg rezultata. Cilj provjeravanja motoričkih postignuća je utvrditi potencijalne mogućnosti učenika, odnosno razinu njegovog postignuća u pojedinim nastavnim cjelinama. Cilj ovog rada je prikazati model izrade testa motoričkog postignua za učenike i učenice 6. razreda osnovne škole, te prikazati orijentacijsku vrijednost tog testa.
motorička postignuća, učenici, učenice
nije evidentirano
engleski
Model of motor achievement evaluation in sixth grade of elementary school
nije evidentirano
motor achievements, school boys, school girls
nije evidentirano
Podaci o prilogu
294-297.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 13. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske:Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije,
Delija, Krešimir
Zagreb:
Podaci o skupu
13. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
predavanje
19.06.2004-23.06.2004
Rovinj, Hrvatska