Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Komunikacijski modaliteti influencera u digitalnom okruženju (CROSBI ID 431604)

Ocjenski rad | diplomski rad

Boščić, Martina Komunikacijski modaliteti influencera u digitalnom okruženju / Luić, Ljerka (mentor); Varaždin, Sveučilište Sjever, . 2019

Podaci o odgovornosti

Boščić, Martina

Luić, Ljerka

hrvatski

Komunikacijski modaliteti influencera u digitalnom okruženju

Svrha ovog rada je prikazati i objasniti nove oblike digitalnog poslovanja koje su sa sobom donijeli influenceri, utjecajne osobe zbog kojih se dešavaju mnoge promjene u svijetu i u odnosima s javnošću. Budući da je internet postao, osim sredstva zabave, mjesto gdje se ljudi obrazuju, pa i ostvaruju nove poslovne suradnje- možemo reći da je njegova važnost vrlo velika. Iz tog je razloga bitno istražiti na koji način uspješni influenceri komuniciraju s publikom. Ovim radom dokazano je da influenceri foto objavama ostvaruju najbolju interakciju i time poslovnu uspješnost svog profila na društvenim mrežama. Također, Instagram je glavna društvena mreža preko koje influenceri u Hrvatskoj komuniciraju s javnošću.

odnosi s javnošću ; influencer ; Instagram ; interakcija

nije evidentirano

engleski

Communication modality of influencers in the digital environment

nije evidentirano

public relations ; influencer ; Instagram ; interaction

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62

15.03.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Sjever

Varaždin

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti