Komunikacijski modaliteti influencera u digitalnom okruženju (CROSBI ID 431604)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Boščić, Martina
Luić, Ljerka
hrvatski
Komunikacijski modaliteti influencera u digitalnom okruženju
Svrha ovog rada je prikazati i objasniti nove oblike digitalnog poslovanja koje su sa sobom donijeli influenceri, utjecajne osobe zbog kojih se dešavaju mnoge promjene u svijetu i u odnosima s javnošću. Budući da je internet postao, osim sredstva zabave, mjesto gdje se ljudi obrazuju, pa i ostvaruju nove poslovne suradnje- možemo reći da je njegova važnost vrlo velika. Iz tog je razloga bitno istražiti na koji način uspješni influenceri komuniciraju s publikom. Ovim radom dokazano je da influenceri foto objavama ostvaruju najbolju interakciju i time poslovnu uspješnost svog profila na društvenim mrežama. Također, Instagram je glavna društvena mreža preko koje influenceri u Hrvatskoj komuniciraju s javnošću.
odnosi s javnošću ; influencer ; Instagram ; interakcija
nije evidentirano
engleski
Communication modality of influencers in the digital environment
nije evidentirano
public relations ; influencer ; Instagram ; interaction
nije evidentirano
Podaci o izdanju
62
15.03.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Sjever
Varaždin