Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Značaj opće-informativnih internetskih portala u promicanju svijesti o klimatskim promjenama (CROSBI ID 431598)

Ocjenski rad | diplomski rad

Firšt, Ivona Značaj opće-informativnih internetskih portala u promicanju svijesti o klimatskim promjenama / Luić, Ljerka (mentor); Varaždin, Sveučilište Sjever, . 2019

Podaci o odgovornosti

Firšt, Ivona

Luić, Ljerka

hrvatski

Značaj opće-informativnih internetskih portala u promicanju svijesti o klimatskim promjenama

Mediji igraju ključnu ulogu u formiranju percepcije društva o klimatskim promjenama. Imaju mogućnost utjecati na javno mnijenje i promijeniti javnu svijest, čineći ga moćnim alatom koji može uvjeriti javnost u poduzimanje akcija. Klimatske promjene identificirane su kao najveće ekološko pitanje i problem ovog stoljeća. Stoga je bitno istražiti zastupljenost tematike na opće- informativnim internetskim portalima u Hrvatskoj jer većina ljudi prima informacije o klimatskim promjenama upravo putem medijskih sadržaja. U radu se primjenom istraživačke metode analize sadržaja razmatra i utvrđuje učestalost objava odabranih opće-informativnih internetskih portala i reakcije javnosti na članke o tematici klimatskih promjena. Rezultati istraživanja su pokazali da je medijska prezentacija klimatskih promjena kontinuirana, dok javnost ostaje politički podijeljena po tom pitanju.

klimatske promjene ; opće-informativni portali ; analiza sadržaja

nije evidentirano

engleski

The importance of general informative Internet portals in promoting awareness of climate change

nije evidentirano

climate change ; general-informative portals ; content analysis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

70

14.03.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Sjever

Varaždin

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti