Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pitanja koja nastavnici engleskog kao stranog jezika postavljaju u nastavi (CROSBI ID 272761)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Vuleta, Kristina ; Martinović, Anna Pitanja koja nastavnici engleskog kao stranog jezika postavljaju u nastavi // Metodički ogledi, 26 (2019), 1; 149-175

Podaci o odgovornosti

Vuleta, Kristina ; Martinović, Anna

hrvatski

Pitanja koja nastavnici engleskog kao stranog jezika postavljaju u nastavi

Nastavnici postavljanjem pitanja doprinose procesu učenja stranog jezika i razvoju mišljenja višeg reda kod učenika. Pitanja su značajna za pokretanje interakcije u učionicama stranih jezika. Cilj ovog istraživanja bio je dobiti uvid u vrste pitanja koje nastavnici koriste u poučavanju engleskog kao stranog jezika (engl. EFL). Metoda prikupljanja podataka uključivala je promatranje nastave koje se često koristi u istraživanjima u učionicama stranih jezika. Rezultati su pokazali da se u osnovnim i srednjim školama češće postavljaju pitanja nižeg reda od pitanja višeg reda, dok su složenija pitanja i setovi pitanja i odgovora pokazali veću učestalost pitanja višeg reda. Nadalje, složenost odgovora učenika ovisila je o vrsti pitanja koju je nastavnik postavio. Analiza je također pokazala da, usprkos tome što je bilo više pitanja koja su poticala na razmišljanje i samoizražavanje u srednjoj školi nego u osnovnoj školi, veliki broj prikupljenih pitanja nižeg reda ipak pokazuje potrebu za većom upotrebom pitanja višeg reda.

Pitanja koja nastavnici postavljaju, engleski kao strani jezik (engl. EFL), provjerna pitanja, stvarna pitanja

nije evidentirano

engleski

Teacher Questions in EFL Classrooms

nije evidentirano

Teacher questions, English as a foreign language (EFL), display questions, genuine questions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26 (1)

2019.

149-175

objavljeno

0353-765X

1848-2325

Povezanost rada

Filologija