Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nove perspektive, izazovi i pristupi nasilju među vršnjacima (CROSBI ID 18586)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija

Bilić, Vesna Nove perspektive, izazovi i pristupi nasilju među vršnjacima. Zagreb: Obrazovni izazovi ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018

Podaci o odgovornosti

Bilić, Vesna

hrvatski

Nove perspektive, izazovi i pristupi nasilju među vršnjacima

Cilj je ove knjige pomoći boljem razumijevanju fenomena vršnjačkog nasilja među djecom i adolescentima u školama, ali i u virtualnom prostoru. Stoga se ponajprije analiziraju oblici i obilježja klasičnoga (fizičkoga, verbalnoga, spolnoga, relacijskoga, materijalnoga i kulturnoga) te elektroničkog nasilja (vrijeđanja porukama, elektroničkog uznemiravanja, ogovaranja i klevetanja, krađe digitalnog identiteta, razotkrivanja i obmanjivanja, isključivanja, sekstiranja i videosnimanja napada). Potom se raspravlja o čimbenicima rizika i zaštite koji su značajni za vršnjačko nasilje (individualnima, obiteljskima, školskima kao i onima na makrorazini – u kulturi, medijima i sl.). Analiziraju se različite uloge djece u vršnjačkom nasilju te objašnjavaju kratkoročne i dugoročne posljedice (depresivnost, anksioznost, suicidalnost, sklonost samoranjavanju i sl.) potom se prezentiraju noviji pristupi te strategije intervencije i prevencije.

nasilje među vršnjacima, djeca, klasično i elektroničko nasilje, obitelj, škola, mediji, prevencija, rizični čimbenici

nije evidentirano

engleski

New perspectives, challenges and approaches to violence among peers

nije evidentirano

violence among peers, bullying, cyberbullying, children, family, school, media, prevention, risk factors, consequences of peer violence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Obrazovni izazovi ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2018.

978-953-48173-0-8

552

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija