POLITIČKA KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – KANAL OTVORENE KOMUNIKACIJE S GRAĐANIMA ILI SUKREATOR IMIDŽA POLITIČKIH ELITA (SLUČAJ HRVATSKA I SLOVENIJA) (CROSBI ID 272650)
Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lesinger, Gordana, Đaić, Vjekoslav, Felger, Branimir
hrvatski
POLITIČKA KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – KANAL OTVORENE KOMUNIKACIJE S GRAĐANIMA ILI SUKREATOR IMIDŽA POLITIČKIH ELITA (SLUČAJ HRVATSKA I SLOVENIJA)
Prednosti komunikacije te lakšu dostupnost ciljnih javnost preko društvenih mreža prepoznale su i političke elite te su, osim tradicionalnih oblika komunikacije, političku komunikaciju obogatile druš-tvenim medijima. Dominantna društvena mreža u Hrvatskoj je Facebook, iako nemali broj osoba iz javnoga života koristi i Twitter kao sredstvo komunikacije. Premda se raspravlja jesu li društveni mediji unaprijedili demokraciju ili je ugrozili, činjenica je da je ta platforma omogućila transparen-tniju i dostupniju komunikaciju koja zasigurno utječe na izgradnju imidža pojedinaca i institucija iz političke arene, kojima je takav oblik komunikacije omogućio i izgradnju vlastite virtualne zajednice.Struktura rada sastoji se od nekoliko većih cjelina i pripadajućih podcjelina. Razlike koje su uočene istraživanjem upućuju na to da su institucije, dakle ministarstva, u Sloveniji u daleko većoj mjeri prisutna u viralnome prostoru nego li je to slučaj u Hrvatskoj. Gledaju li se sami nositelji javne vlasti, ministri, oni su u Hrvatskoj, za razliku od Slovenije, prisutniji sa svojim službenim Facebook stranicama. Takvi rezultati, iako znakoviti, ne upućuju na to da se u Hrvatskoj i Sloveniji komunikacija na digitalnim platformama koristi u svrhu političkoga diskursa ili u cilju informiranja ključnih aktera te posljedično kreiranja javnoga mišljenja o nekome političkom pitanju
politička komunikacija, društvene mreže, Facebook, imidž, javnost
nije evidentirano
engleski
POLITICAL COMMUNICATION ON SOCIAL NETWORKS - CHANNEL OF OPEN COMMUNICATION WITH CITIZENS OR CO-CREATOR OF IMAGE OF POLITICAL ELITE (CASE OF CROATIA AND SLOVENIA)
nije evidentirano
political communication, social networks, Facebook, image, public
nije evidentirano