Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Specifičnosti provođenja metoda prilagodbe i individualiziranih postupaka u radu s učenicima s teškoćama (CROSBI ID 272615)

Prilog u časopisu | ostalo | međunarodna recenzija

Opić, Siniša ; Kudek Mirošević, Jasna Specifičnosti provođenja metoda prilagodbe i individualiziranih postupaka u radu s učenicima s teškoćama // Research in education and rehabilitation, 1 (2018), 1; 48-58

Podaci o odgovornosti

Opić, Siniša ; Kudek Mirošević, Jasna

hrvatski

Specifičnosti provođenja metoda prilagodbe i individualiziranih postupaka u radu s učenicima s teškoćama

Poučavanje učenika s teškoćama u inkluzivnim uvjetima moguće je sagledati kao proces promjene koji može započeti u svakom učitelju ako je dovoljno otvoren i spreman na promjene. Stoga je školska odgovornost i odgovornost svakog učitelja za pružanje podrške i usluga koje će učenicima s teškoćama omogućiti obrazovanje koje zadovoljava njegove jedinstvene individualne odgojno-obrazovne potrebe u najmanje restriktivnom okruženju. Cilj rada je istražiti specifičnosti provođenja metoda prilagodbe i individualiziranih postupaka u radu s učenicima s teškoćama.Uzorak ispitanika čini 344 učitelja grada Zagreba i Zagrebačke županije.Za potrebe istraživanja izrađen je upitnik Specifičnosti provođenja metoda prilagodbe i individualiziranih postupaka u radu s učenicima s teškoćama koji se sastoji od 25 varijabli ordinalnog tipa na 5-stupanjskoj ljestvici. Rezultati One sample t testa potvrđuju na svim varijablama visoku prevalenciju provedbe metoda prilagodbe i individualiziranih postupaka u radu s učenicima s teškoćama. Jednosmjernom analizom varijanci (u bootstrap modelu)potvrđena je statistički značajna razlika između učitelja predmetne nastave, razredne nastave i učitelja koji rade i u predmetnoj i u razrednoj nastavi u prevalenciji provedbe metoda prilagodbe i individualiziranih postupaka u radu s učenicima s teškoćama. Iz vrijednosti aritmetičkih sredina (Hochberg post hoc) zaključuje se da učitelji razredne nastave statistički značajno učestalije provode metode prilagodbe i individualizirane postupke u radu s učenicima s teškoćama od svojih kolega u predmetnoj nastavi.

odgojno-obrazovna inkluzija, individualizirani pristup, metodičko-didaktička podrška, djeca s teškoćama

nije evidentirano

engleski

Specifics of the implementation of the method of adjustment and individualized methods of working with students with disabilities

nije evidentirano

education inclusion, individualized approach, didactic and methodological support, children with difficulties

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1)

2018.

48-58

objavljeno

2637-2037

Povezanost rada

nije evidentirano