Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mario Kovač, dr. sc. DJ – prvi redatelj i glumac naših re-enactmenta i njegova redateljska Krležijana (CROSBI ID 65556)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Marjanić, Suzana Mario Kovač, dr. sc. DJ – prvi redatelj i glumac naših re-enactmenta i njegova redateljska Krležijana // Krležini dani u Osijeku 2018. Redatelji i glumci hrvatskoga kazališta.Drugi dio / Lederer, Ana ; Senker, Boris (ur.). Zagreb : Osijek: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko narodno kazalište u Osijeku ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 109-120

Podaci o odgovornosti

Marjanić, Suzana

hrvatski

Mario Kovač, dr. sc. DJ – prvi redatelj i glumac naših re-enactmenta i njegova redateljska Krležijana

U članku naglasak stavljam na koncept Marija Kovača re-enactmenta umjetnosti performansa, kojim je u žanru umjetnosti performansa uveo izvedbenu subverziju na fenomen re-enactmenta. Nadalje, zadržat ću se i na njegovim režijskim radovima u okviru Festivala Miroslav Krleža, gdje je kao posljednji, najnoviji projekt ostvario izvedbeni kviz Krležina igra detekcije. Tko želi biti Glembay? (2018) (dramaturgija: Ana Prolić).

Mario Kovač, Miroslav Krleža, re-enactment

nije evidentirano

engleski

Mario Kovač, Ph.D. DJ - the first director and actor of our re-enactments and his director Krležijana.

nije evidentirano

Mario Kovač, Miroslav Krleža, re-enactment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

109-120.

objavljeno

Podaci o knjizi

Krležini dani u Osijeku 2018. Redatelji i glumci hrvatskoga kazališta.Drugi dio

Lederer, Ana ; Senker, Boris

Zagreb : Osijek: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko narodno kazalište u Osijeku ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2019.

978-953-347-236-2

Povezanost rada

nije evidentirano