Zaokupljenost školom učenika s teškoćama (CROSBI ID 431558)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Bukvić, Zlatko
Bouillet, Dejana
hrvatski
Zaokupljenost školom učenika s teškoćama
Disertacija je sadržajno usmjerena na čimbenike zaokupljenosti školom učenika s teškoćama. Cilj istraživanja bio je utvrditi razinu zaokupljenosti učenika s teškoćama i utvrditi razlike u zaokuljenosti na primjerenom uzorku 634 osnovnoškolskih učenika s teškoćama i njihovih vršnjaka bez teškoća. Učenici s teškoćama specifična su skupina učenika u redovitim razrednim odjelima za čije se primjereno uključivanje očekuju odgovarajuće strategije potpore u učenju i ponašanju. Temeljeno na spoznajama da je zaokupljenost učenika školom povezana s različitim pozitivnim odgojno-obrazovnim ishodima, ovo istraživanje usmjereno je utvrđivanju povezanosti i odnosa osobnih i okolinskih čimbenika s razinom njihove zaokupljenosti školom. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da su učenici s teškoćama podjednako zaokupljeni školom kao i njihovi vršnjaci bez teškoća. U odnosa na osobna obilježja učenika utvrđeno je da učenici s teškoćama postižu značajno niže rezultate na dimenziji kognitivne zaokupljenosti školom te da da su djevojčice i mlađi učenici zaokupljeniji školom od starijih učenika muškog spola. Najveći doprinos zaokupljenosti učenika školom ima njihov doživljaj potpore i prihvaćanja o učitelja.
zaokupljenost školom, učenici s teškoćama
nije evidentirano
engleski
School engagement of students with disabilities
nije evidentirano
school engagement, students with disabilities
nije evidentirano
Podaci o izdanju
176
11.04.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb