Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

POLITIČKI MARKETING U DIGITALNOM OKRUŽENJU (CROSBI ID 431555)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Stilin, Žarko POLITIČKI MARKETING U DIGITALNOM OKRUŽENJU / prof.dr.sc. Ružić, Drago (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2019

Podaci o odgovornosti

Stilin, Žarko

prof.dr.sc. Ružić, Drago

hrvatski

POLITIČKI MARKETING U DIGITALNOM OKRUŽENJU

Doktorska disertacija analizom literature i dosadašnjih istraživanja predstavlja prethodna saznanja u vezi marketinga, e-marketinga i političkog marketinga. Specifičan pojam, odnosno vrsta marketinga koja će biti analizirana je politički marketing. Pojam se odnosi na planiranje i realizaciju odnosa političke stranke s biračkim tijelom i drugim grupama unutar javnosti kroz političku promidžbu i druge aktivnosti s ciljem pridobivanja potpore u javnosti, saboru ili na izborima. Temeljna odrednica suvremenog marketinga je orijentacija na tržište i potrošača. Marketing je univerzalan. Njega primjenjuju svi poslovni subjekti bez obzira na veličinu ili djelatnost. Temelj znanja o marketingu se sastoji od raznih teorija, tehnika, metoda, sredstava, procedura i iskustva. Najpotpunija definicija marketinga prema Philipu Kotleru glasi: „Marketing je ljudska aktivnost usmjerena na zadovoljavanje potreba i želja putem procesa razmjene“ . S pogleda poslovnog subjekta marketing ima za cilj ostvarivanje dobiti, dok s pogleda potrošača ima za cilj zadovoljavanje njegovih potreba. Posljedica globalizacije i tehnološkog razvoja je e-marketing. Navedeni pojam predstava proširenje marketinga u virtualnom prostoru. Definira se kao način ostvarenja marketinških aktivnosti tvrtke uz intenzivnu primjenu informacijske i telekomunikacijske odnosno internetske tehnologije. Disertacija daje sustavni i sveobuhvatni pregled i analizu korištenja tehnika političkog marketinga, prvenstveno digitalnog političkog marketinga, posebice digitalne komunikacije u predizbornoj kampanji na izborima u IV. (četvrtoj) i VIII. (osmoj) izbornoj jedinici za Hrvatski sabor s ciljem utvrđivanja utjecaja na donošenje odluke o izboru stranaka i kandidata pojedinog dobnog segmenta glasača pri čemu se utvrđuje kakvu ulogu imaju društvene mreže i koja dobna skupina je pod većim utjecajem internetskih medija u odabiru stranaka i kandidata. Navedene dvije izborne jedinice su izabrane zbog svojih različitosti, IV. kao pretežito ruralna izborna jedinica i VIII. kao pretežito urbana izborna jedinica. Nastavak na primarno istraživanje je sekundarno istraživanje ponude, odnosno zastupljenosti i promocije stranaka i kandidata na Parlamentarnim izborima, kojim su istražene sve političke stranke i kandidati koji su sudjelovali u političkom procesu. Sekundarno istraživanje temelji se na dostupnoj, hrvatskoj i stranoj stručnoj literaturi koja je korištena u formiranju znanstvenog lijevka.

marketing, politički marketing, politički e-marketing, politička komunikacija

nije evidentirano

engleski

POLITICAL MARKETING IN THE DIGITAL ENVIRONMENT

nije evidentirano

marketing, political marketing, political e-marketing, political communication

nije evidentirano

Podaci o izdanju

295

08.02.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija