Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Politički e-marketing miks (CROSBI ID 685938)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Stilin, Žarko ; Alkier, Romina ; Žunić, Jerko Politički e-marketing miks // Zborik radova PILC 2018. Od poduzetnika do lidera. Opatija, 2018. str. 318-334

Podaci o odgovornosti

Stilin, Žarko ; Alkier, Romina ; Žunić, Jerko

hrvatski

Politički e-marketing miks

Upravljanje marketinškim procesom temelji se na marketing miksu. Pojam marketing miks predstavlja specifičnu kombinaciju elemenata koji se koriste za istovremeno postizanje ciljeva poslovnog subjekta i zadovoljavanja potreba ciljnog tržišta. Svi su elementi marketing miksa (proizvod, cijena, promocija i distribucija) međusobno povezani iz razloga što odluka na jednom području utječe na odluku na drugom području. Pojam e-marketing se odnosi na ostvarenje marketinških aktivnosti uz primjenu informacijske i internetske tehnologije. U ovom radu analizira se i definira politički e- marketing miks. Potrebno je definirati politički marketing miks koji se zbog specifičnosti tržišta i proizvoda razlikuje od klasičnog marketing miksa. Korisnici političkog marketing miksa su političari, odnosno nezavisni kandidati i političke stranke. Njihov dugoročni cilj je osvajanje i zadržavanje političke vlasti. Glavni istraživački cilj je definirati e-marketing miks, odnosno isti postaviti u kontekst političkog djelovanja. Sa znanstvenog stajališta, e-politički marketing miks nije dobio odgovarajući pozornost. Istraživanje doprinosi boljem razumijevanju primjene političkog e-marketing miksa.

marketing miks ; e-marketing ; 4P ; politički marketing ; politički e-marketing miks

nije evidentirano

engleski

Political e-marketing mix

nije evidentirano

marketing mix ; email marketing ; 4P ; political marketing ; political email marketing mix

nije evidentirano

Podaci o prilogu

318-334.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Opatija:

1404-1687

Podaci o skupu

7. međunarodna znanstveno-stručna konferencija PAR International Leadership Conference: Od poduzetnika do lidera (PILC 2018)

predavanje

30.03.2018-31.03.2018

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija