Politički e-marketing miks (CROSBI ID 685938)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Stilin, Žarko ; Alkier, Romina ; Žunić, Jerko
hrvatski
Politički e-marketing miks
Upravljanje marketinškim procesom temelji se na marketing miksu. Pojam marketing miks predstavlja specifičnu kombinaciju elemenata koji se koriste za istovremeno postizanje ciljeva poslovnog subjekta i zadovoljavanja potreba ciljnog tržišta. Svi su elementi marketing miksa (proizvod, cijena, promocija i distribucija) međusobno povezani iz razloga što odluka na jednom području utječe na odluku na drugom području. Pojam e-marketing se odnosi na ostvarenje marketinških aktivnosti uz primjenu informacijske i internetske tehnologije. U ovom radu analizira se i definira politički e- marketing miks. Potrebno je definirati politički marketing miks koji se zbog specifičnosti tržišta i proizvoda razlikuje od klasičnog marketing miksa. Korisnici političkog marketing miksa su političari, odnosno nezavisni kandidati i političke stranke. Njihov dugoročni cilj je osvajanje i zadržavanje političke vlasti. Glavni istraživački cilj je definirati e-marketing miks, odnosno isti postaviti u kontekst političkog djelovanja. Sa znanstvenog stajališta, e-politički marketing miks nije dobio odgovarajući pozornost. Istraživanje doprinosi boljem razumijevanju primjene političkog e-marketing miksa.
marketing miks ; e-marketing ; 4P ; politički marketing ; politički e-marketing miks
nije evidentirano
engleski
Political e-marketing mix
nije evidentirano
marketing mix ; email marketing ; 4P ; political marketing ; political email marketing mix
nije evidentirano
Podaci o prilogu
318-334.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
7. međunarodna znanstveno-stručna konferencija PAR International Leadership Conference: Od poduzetnika do lidera (PILC 2018)
predavanje
30.03.2018-31.03.2018
Opatija, Hrvatska