Vedran Antoljak – Miroslav Kosović, Design thinking za nedizajnere: kako riješiti poslovne probleme i uspješno inovirati, Školska knjiga – Sense savjetovanja, Zagreb, 2018., 161, str., ISBN 9789530600935 (CROSBI ID 272536)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Grmuša, Tanja
hrvatski
Vedran Antoljak – Miroslav Kosović, Design thinking za nedizajnere: kako riješiti poslovne probleme i uspješno inovirati, Školska knjiga – Sense savjetovanja, Zagreb, 2018., 161, str., ISBN 9789530600935
Knjiga , , Design thinking za nedizajnere: kako riješiti poslovne probleme i uspješno inovirati“ prvo je djelo u hrvatskoj akademskoj zajednici koje se bavi ulogom dizajna u rješavanja poslovnih problema koji često sputavaju organizacijski rast i razvoj, ali i narušavaju organizacijsku kulturu. Prvi dio knjige predstavlja čitatelju metodu design thinkinga i njenu ulogu u suvremenoj poslovnoj komunikaciji, kombinirajući tako emocionalni i racionalni aspekt djelovanja koji se često promatraju odvojeno. Naglašava se značaj interakcije u poslovnoj komunikaciji, empatije, zatim kontinuirane evaluacije interne i eksterne komunikacije, praćenje korisničkog iskustva kao preduvjet stvaranju kreativnih rješenja. Samo tako je moguće stvoriti konkurentan proizvod ili organizaciju na zahtjevnom tržištu. Drugi dio knjige predstavlja metodologiju design thinkinga dviju škola - Sveučilišta u Stanfordu i Sveučilišta u Potsdamu te Sveučilišta Viriginija, poslovne škole u Dardenu, kao i njihovu primjenu na brojnim studijama slučaja iz poslovne prakse u kojima su autori sudjelovali.
design thinking, poslovna komunikacija, organizacija, organizacijska kultura, empatija, kreativnost, metodologija, studija slučaja.
nije evidentirano
engleski
Vedran Antoljak - Miroslav Kosović, Design thinking for non-designers: how to solve business problems and successfully innovate, Školska knjiga – Sense Consultations, Zagreb, 2018, 161 pages, ISBN 9789530600935
nije evidentirano
design thinking, business communication, organization, organizational culture, empathy, creativity, methodology, case study
nije evidentirano