Feministički performans u Hrvatskoj i kontekstualno u Jugoslaviji: od vokoperformansa Katalin Ladik do danas (CROSBI ID 65547)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Marjanić, Suzana
hrvatski
Feministički performans u Hrvatskoj i kontekstualno u Jugoslaviji: od vokoperformansa Katalin Ladik do danas
Članak nastaje kao pokušaj pregleda ženskoga i feminističkoga performansa u Hrvatskoj i kontekstualno u Jugoslaviji – od vokoperformansa Katalin Ladik kao prve jugoslavenske umjetnice performansa koja u područje performansa ulazi revolucionarne 1968. godine. Završno, u fragmentarnom presjeku, a koji sam oblikovala kao svojevrstan nastavak pregleda feminističkoga performansa u Hrvatskoj, što sam ga ranije izložila u knjizi o umjetnosti performansa, zadržat ću se na odabranim performansima riječkih multimedijalnih umjetnica – Milijane Babić i Tajči Čekada. Npr. polazeći od situacije na trenutnom lijevom rubu pameti što se tiče tržišta rada našega društva Milijana Babić u razdoblju od 2011. do 2012. godine poduzima sedam umjetničkih akcija kojima vlastitim iskustvom dokumentira položaj radnika/ica na tržištu rada.
eminist performance art, women's performance art, Katalin Ladik, Milijana Babić and Tajči Čekada
nije evidentirano
engleski
Feminist performance art in Croatia and contextually in Yugoslavia: from Katalin Ladik’s vocal performance until today – a fragmentary
nije evidentirano
feministički performans, ženski performans, Katalin Ladik, Milijana Babić i Tajči Čekada.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
119-139.
objavljeno
Podaci o knjizi
Izvedbe roda u hrvatskome jeziku, književnosti i kulturi. Zbornik radova 46. seminara Zagrebačke slavističke škole, urednice: Ivana Brković i Tatjana Pišković,
Brković, Ivana ; Pišković, Tatjana
Zagreb: Zagrebačka slavistička škola
2018.
978-953-175-687-7