Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metacognitive learning strategies among students of humanities and social sciences (CROSBI ID 431544)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lelas, Tea Metacognitive learning strategies among students of humanities and social sciences / Bubić, Andreja (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2019

Podaci o odgovornosti

Lelas, Tea

Bubić, Andreja

hrvatski

Metacognitive learning strategies among students of humanities and social sciences

Poznato je da metakognitivne strategija i strategija korištenja internih resursa mogu doprinijeti uspjehu u školu, međutim nije uvijek jasno što utječe na izbor navedenih strategija. Stoga je osnovni cilj ovog istraživanja bio je ispitati utjecaj ciljeva postignuća i percipirane akademske kontrole na odabir metakognitivnih strategija i strategija korištenja internih resursa. Dobiveni rezultati izdvojili su cilj ovladavanja putem uključivanja i percipiranu akademsku kontrolu, kao i ženski spol, kao statistički značajne prediktore metakognitivnih strategija. Prema tome, ciljevi koji se odnose na usmjerenost na vlastitu kompetentnost te vjerovanje u vlastitu sposobnost doprinose izboru metakognitivnih strategija. Također, rezultati izdvajaju ciljeve ovladavanja i izvedbe putem izbjegavanja te prosjek ocjena kao statistički značajne prediktore strategija korištenja internih resursa kod studenata. Dio rezultata je iznenađujući, s obzirom da se strahovi od neuspjeha i prikazivanja vlastite inferiornosti u ovom istraživanju povezuju sa strategijama internih resursa, što inače nije slučaj.

metakognitivne strategije, percipirana akademska kontrola, motivacija, ciljevi postignuća

nije evidentirano

engleski

Metakognitivne strategije učenja među studentima društvenih i humanističkih studija

nije evidentirano

metacognive strategies, perceived academic control, motivation, achievement goals

nije evidentirano

Podaci o izdanju

31

20.11.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija, Psihologija