Uloga škole u poticanju emocionanog i socijalnog razvoja kod djece (CROSBI ID 431541)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Lelas, Josipa
Bubić, Andreja
hrvatski
Uloga škole u poticanju emocionanog i socijalnog razvoja kod djece
U radu je na sustavan način opisana uloga škole u poticanju socijalnog i emocionalnog razvoja kod djece, kao i neki od programa koji se provode u školama za istu svrhu. Sam emocionalni razvoj podrazumijeva sposobnost razumijevanja, komuniciranja i kontroliranja vlastitih emocija, dok socijalni razvoj obuhvaća razumijevanje socijalnih odnosa te psihosocijalno funkcioniranje. Zajedničke komponente koje bi se trebale poticati kod djeteta su odgovorno donošenje odluka, samosvijest, samokontrola, socijalna svijest i socijalne vještine. Škola kao dio mikrosustava djeteta ima važnu ulogu u njegovom razvoju te se u radu opisuje važnost i načini poticanja socijalnog i emocionalnog razvoja djece. Također, u radu su opisani neki programi s istim ciljem koji se provode u svijetu i Republici Hrvatskoj, a od kojih su najpoznatiji SEL i PATHS.
škola, socijalni razvoj, emocionalni razvoj, dijete, kompetencije, programi za poticanje socio-emocionalnog razvoja djece
nije evidentirano
engleski
The role of the educational system in stimulating emotional and social development in children
nije evidentirano
school, social development, emotional development, child, competences, programmes for stimulating social and emotional development
nije evidentirano
Podaci o izdanju
26
20.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split