Primjenjivost Sokratovih metoda poučavanja u suvremenom odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 431536)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Šabić, Nikolina
Kelam, Ivica
hrvatski
Primjenjivost Sokratovih metoda poučavanja u suvremenom odgoju i obrazovanju
Suvremeni odgojitelj/ica ima pregršt metoda kako bi na poučan i zabavan način djeci prikazao/la temeljna znanja, no od čega je to proizašlo, što je temelj? Zadatak ovoga završnoga rada je prikazati povijesni razvoj nekih od temeljnih karakteristika vezanih za odgoj i obrazovanje, odnosno usporediti odgojno-obrazovni proces i metode od njihova samoga postanka do današnjeg, suvremenog doba. Započeo je Sokrat, nastavio Rousseau, nadopunio Dewey. Svaka osoba u odgojno-obrazovnom sustavu koja na bilo koji način sudjeluje u odgoju je pridonijela razvoju ovoga sustava koji se stalno mijenja, ali i zadržava temeljnu srž – potaknuti djecu da dođu do znanja.
odgojitelj/ica, znanje, odgojno-obrazovni proces, Sokrat, dijete
nije evidentirano
engleski
Applicability of Socratic teaching methods in modern education
nije evidentirano
educator, knowledge, educational process, Socrates, child
nije evidentirano
Podaci o izdanju
22
26.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek