Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ima li prostora za empatiju i skrbno mišljenje u današnjem odgojno-obrazovnom sustavu? (CROSBI ID 685775)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Rupčić Kelam, Darija ; Kelam, Ivica Ima li prostora za empatiju i skrbno mišljenje u današnjem odgojno-obrazovnom sustavu? // Knjiga sažetaka simpozij Filozofija, obrazovanje i škola / Krznar, Tomislav (ur.). Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2019. str. 54-54

Podaci o odgovornosti

Rupčić Kelam, Darija ; Kelam, Ivica

hrvatski

Ima li prostora za empatiju i skrbno mišljenje u današnjem odgojno-obrazovnom sustavu?

Konačna svrha svake odgojno-obrazovne aktivnosti trebala bi biti povra­tak subjektu, što znači razvoj emancipiranog, samomislećeg, autonomnog, kritičkog mislitelja i samosvjesnog pojedinca. Uvježbavanjem (auto)refleksije i kritičkog mišljenja pomažemo pojedincu u dubljem razu­mijevanju i interpretiranju činjenica. U radu će biti govora o skrbnom mišlje­nju koje, uz kritičko i kreativno mišljenje, čini bitnu sastavnicu multidimenzionalnog mišljenja. Namjera je rada ići u smjeru isticanja važnosti filozofskih temelja skrbi, skrbnog mišljenja i potrebe razvoja empatije kao važnih fenomena u izgradnji cjelovite ličnosti, obrazovanog pojedinca, kritičkog subjekta, te mogućnosti promjene postojećih odnosa unutar društva kojemu obrazovani pojedinac teži sudjelovati. U radu tražimo odgovor na pitanje: može li nam odgoj za skrb i empatiju unutar odgojno-obrazovnog sustava pomoći u razumijevanju problema i suočavanju s izazovima suvremenog društva?

empatija, skrbno mišljenje, odgoj, obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Is there a place for empathy and careful thinking in today's education system?

nije evidentirano

empathy, careful thinking, upbringing, education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

54-54.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka simpozij Filozofija, obrazovanje i škola

Krznar, Tomislav

Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo

Podaci o skupu

Godišnji simpozij Hrvatskog filozofskog društva: Filozofija, obrazovanje i škola

predavanje

12.12.2019-14.12.2019

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filozofija, Integrativna bioetika (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, biotehničke, društvene, humanističke znanosti)

Poveznice