Ima li prostora za empatiju i skrbno mišljenje u današnjem odgojno-obrazovnom sustavu? (CROSBI ID 685775)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Rupčić Kelam, Darija ; Kelam, Ivica
hrvatski
Ima li prostora za empatiju i skrbno mišljenje u današnjem odgojno-obrazovnom sustavu?
Konačna svrha svake odgojno-obrazovne aktivnosti trebala bi biti povratak subjektu, što znači razvoj emancipiranog, samomislećeg, autonomnog, kritičkog mislitelja i samosvjesnog pojedinca. Uvježbavanjem (auto)refleksije i kritičkog mišljenja pomažemo pojedincu u dubljem razumijevanju i interpretiranju činjenica. U radu će biti govora o skrbnom mišljenju koje, uz kritičko i kreativno mišljenje, čini bitnu sastavnicu multidimenzionalnog mišljenja. Namjera je rada ići u smjeru isticanja važnosti filozofskih temelja skrbi, skrbnog mišljenja i potrebe razvoja empatije kao važnih fenomena u izgradnji cjelovite ličnosti, obrazovanog pojedinca, kritičkog subjekta, te mogućnosti promjene postojećih odnosa unutar društva kojemu obrazovani pojedinac teži sudjelovati. U radu tražimo odgovor na pitanje: može li nam odgoj za skrb i empatiju unutar odgojno-obrazovnog sustava pomoći u razumijevanju problema i suočavanju s izazovima suvremenog društva?
empatija, skrbno mišljenje, odgoj, obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Is there a place for empathy and careful thinking in today's education system?
nije evidentirano
empathy, careful thinking, upbringing, education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
54-54.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Knjiga sažetaka simpozij Filozofija, obrazovanje i škola
Krznar, Tomislav
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo
Podaci o skupu
Godišnji simpozij Hrvatskog filozofskog društva: Filozofija, obrazovanje i škola
predavanje
12.12.2019-14.12.2019
Zagreb, Hrvatska
Povezanost rada
Filozofija, Integrativna bioetika (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, biotehničke, društvene, humanističke znanosti)