Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga skrbnog mišljenja i empatije u obrazovanju (CROSBI ID 685766)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Rupčić Kelam, Darija ; Kelam, Ivica ; Jelić, Sandra Uloga skrbnog mišljenja i empatije u obrazovanju // Knjiga sažetaka: Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi III: Didaktička retrospektiva i perspektiva kamo i kako dalje? / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela et al. (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 130-131

Podaci o odgovornosti

Rupčić Kelam, Darija ; Kelam, Ivica ; Jelić, Sandra

hrvatski

Uloga skrbnog mišljenja i empatije u obrazovanju

Svaki bi ozbiljni obrazovni sustav danas, u suvremeno doba, trebao uzeti u obzir i u sebe ucijepiti oblik učenja kako misliti, odnosno razvijati kritičko mišljenje. Kada govorimo o obrazovanju, onda bi krajnja svrha odgojno- obrazovne aktivnosti trebala biti povratak subjektu, što znači razvoj emancipiranog, samomislećeg, autonomnog pojedinca, kritičkog mislitelja i samosvjesnog pojedinca. Uvježbavanjem (auto)refleksije i kritičkog mišljenja pomažemo pojedincu u dubljem razumijevanju i interpretiranju činjenica. Slijedom Liessmannove definicije neobrazovanosti koja se pojavljuje u svojem suvremenom pojavnom obliku kao poluobrazovanost, koja je odustajanje od htijenja da se uopće išta razumije, istaknut ćemo važnost filozofskih temelja skrbi, skrbnog mišljenja i potrebe razvoja empatije kao važnih fenomena u izgradnji cjelovite ličnosti, obrazovnog pojedinca, kritičkog subjekta, te mogućnost promjene postojećih odnosa unutar društva kojemu obrazovani pojedinac teži sudjelovati. Postavljamo pitanje, mogu li nam odgoj za skrb i empatiju, unutar odgojno- obrazovnog sustava pomoći u razumijevanju problema suvremenog svijeta i načinu nošenja s izazovima koje društvo pred nas danas postavlja?

skrb, skrbno mišljenje, empatija, obrazovanje, emocije u obrazovanju

nije evidentirano

engleski

The role of caring thinking and empathy in education

nije evidentirano

care, careful thinking, empathy, education, emotions in education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

130-131.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka: Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi III: Didaktička retrospektiva i perspektiva kamo i kako dalje?

Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-6965-82-3

Podaci o skupu

Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje?

predavanje

16.05.2019-17.05.2019

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Filozofija