Internetska distribucija luksuznih proizvoda: postoji li de luxe inačica prava tržišnog natjecanja EU-a? (CROSBI ID 685752)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kunda, Ivana ; Butorac Malnar, Vlatka
hrvatski
Internetska distribucija luksuznih proizvoda: postoji li de luxe inačica prava tržišnog natjecanja EU-a?
Zbog svojih posebnih odlika, tržište luksuznih proizvoda područje je zanimanja pravnika kao i drugih stručnjaka poput ekonomista ili sociologa. Te odlike imaju ključnu ulogu u pravnom uređenju toga tržišta. Polazeći od prava tržišnog natjecanja, valja imati na umu da je analiza u okviru članka 101. UFEU-a nepotpuna nedostaje li osvrt na politike i pravila prava intelektualnog vlasništva. S porastom važnosti internetske prodaje, nova pitanja postavljaju se pred tijela nadležna za tržišno natjecanje, poput zakonitosti raznih vrsta online ograničenja u okviru sustava selektivne distribucije. Oslanjajući se na pristup koji kombinira pravo intelektualnog vlasništva i pravo tržišnog natjecanja, ovaj rad nudi uvid i komentar prakse EU-a s prvenstvenim fokusom na noviju presudu Suda EU-a u predmetu Coty. Kompleksnost interakcije među različitim pravilima i izuzetcima u pravu tržišnog natjecanja posebno je očigledna u tom predmetu. S obzirom na ograničenost presude na konkretne okolnosti, presuda u predmetu Coty može poslužiti kao razjašnjenje situacije u odnosu na de luxe inačicu prava tržišnog natjecanja samo za određene zabrane online prodaje unutar sustava selektivne distribucije, dok će se rasprava i razvoj nacionalne prakse nastaviti u očekivanju novih pojašnjenja sa Suda EU-a.
pravo EU-a, pravo tržišnog natjecanja, intelektualno vlasništvo, žig, luksuzni proizvodi, internet, selektivna distribucija, vertikalni sporazumi
Iz ovog izlaganja proizašao je rad koji je objavljen https://www.bib.irb.hr/994091
engleski
Internet Distribution of Luxury Products: Is there a Deluxe Version of EU Competition Law?
nije evidentirano
EU law, competition law, intellectual property, trademark, luxury products, internet, selective distribution, vertical agreements
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Međunarodna znanstvena konferencija “Korporativne akvizicije i restrukturiranje trgovačkih društava – u susret novoj korporativnoj kulturi”/ International Scientific Conference Corporate Acquisitions and Companies Restructuring – Towards a New Corporate Culture“
predavanje
19.10.2018-20.10.2018
Rijeka, Hrvatska