Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Sustav obračuna i podrške korisnicima u funkciji upravljanja kvalitetom telekomunikacijskih usluga (CROSBI ID 431525)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Ivić, Anto Sustav obračuna i podrške korisnicima u funkciji upravljanja kvalitetom telekomunikacijskih usluga / Kos, Mladen (mentor); Zagreb, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2006

Podaci o odgovornosti

Ivić, Anto

Kos, Mladen

hrvatski

Sustav obračuna i podrške korisnicima u funkciji upravljanja kvalitetom telekomunikacijskih usluga

Kvaliteta usluga je karakterizirana različitim aspektima kao što su performanse usluga, operativni kriteriji i drugi činitelji specifični za svaku uslugu. U procesima odgovora na korisničke zahtjeve na način aktivnog i reaktivnog osiguranja usluga, najvažniji alat za upravljanje uslugama je sustav obračuna i podrške korisničkim odnosima. Pristup upravljanju uslugama, realizacija radnih procesa u mreži i obračun usluga ovise o strukturi telekomunikacijske mreže. Još uvijek aktualna organizacija telekomunikacijske mreže je skup odvojenih komunikacijskih mreža. U radu se analiziraju i predstavljaju funkcije sustava obračuna i podrške korisnicima kao i njihova realizacija u organizaciji operatora fiksne telekomunikacijske mreže. Koristi se pristup kategorizacije usluga zbog specifičnosti metoda obračuna i podrške korisničkim procesima. Zbog značaja konvergentnog obračuna u radu se prikazuje način integracije različitih obračunskih podataka. Također, analizira se mjesto procesa sustava obračuna i podrške korisnicima u skupu ukupnih poslovnih procesa telekomunikacijskog operatora.

kvaliteta usluga, podrška korisnicima, raspoloživost usluge ; upravljanje uslugama ; medijacija ; obračun

nije evidentirano

engleski

Billing and customer care system in function of quality of services management in telecommunication

nije evidentirano

QoS, customer care, service availability ; service management mediation ; billing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

134

19.05.2006.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Zagreb

Povezanost rada

Elektrotehnika, Informacijske i komunikacijske znanosti