Sustav obračuna i podrške korisnicima u funkciji upravljanja kvalitetom telekomunikacijskih usluga (CROSBI ID 431525)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Ivić, Anto
Kos, Mladen
hrvatski
Sustav obračuna i podrške korisnicima u funkciji upravljanja kvalitetom telekomunikacijskih usluga
Kvaliteta usluga je karakterizirana različitim aspektima kao što su performanse usluga, operativni kriteriji i drugi činitelji specifični za svaku uslugu. U procesima odgovora na korisničke zahtjeve na način aktivnog i reaktivnog osiguranja usluga, najvažniji alat za upravljanje uslugama je sustav obračuna i podrške korisničkim odnosima. Pristup upravljanju uslugama, realizacija radnih procesa u mreži i obračun usluga ovise o strukturi telekomunikacijske mreže. Još uvijek aktualna organizacija telekomunikacijske mreže je skup odvojenih komunikacijskih mreža. U radu se analiziraju i predstavljaju funkcije sustava obračuna i podrške korisnicima kao i njihova realizacija u organizaciji operatora fiksne telekomunikacijske mreže. Koristi se pristup kategorizacije usluga zbog specifičnosti metoda obračuna i podrške korisničkim procesima. Zbog značaja konvergentnog obračuna u radu se prikazuje način integracije različitih obračunskih podataka. Također, analizira se mjesto procesa sustava obračuna i podrške korisnicima u skupu ukupnih poslovnih procesa telekomunikacijskog operatora.
kvaliteta usluga, podrška korisnicima, raspoloživost usluge ; upravljanje uslugama ; medijacija ; obračun
nije evidentirano
engleski
Billing and customer care system in function of quality of services management in telecommunication
nije evidentirano
QoS, customer care, service availability ; service management mediation ; billing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
134
19.05.2006.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb