Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Customer Care on the Competetive Market (CROSBI ID 65509)

Prilog u knjizi | stručni rad | međunarodna recenzija

Ivić, Anto ; Marić, Toni ; Lučić, Vanja Customer Care on the Competetive Market // Workshop on Contemporary Communications - SoftCOM 2000 events / Rožić, Nikola ; Begušić, Dinko ; Vrdoljak, Marija (ur.). Split : Rijeka : Trst : Venecija: Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Splitu, 2000. str. 37-43

Podaci o odgovornosti

Ivić, Anto ; Marić, Toni ; Lučić, Vanja

engleski

Customer Care on the Competetive Market

Importance of customer's loyalty for the telecommunication operator on a competetive market is not questionable at all. HPT d.o.o Mostar realized that fact and decided to start with process of creating a system that will improve the contact with customer and increase the quality of services. The benefit is mutual. These papers show the basic phases that are defined during the implementation of such project.

Customer Care, Billing, Quality of Service

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

37-43.

objavljeno

Podaci o knjizi

Rožić, Nikola ; Begušić, Dinko ; Vrdoljak, Marija

Split : Rijeka : Trst : Venecija: Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Splitu

2000.

953-6114-39-9

Povezanost rada

Elektrotehnika