Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 103952

Razmjenski odnosi u marketingu


Karpati, Tibor; Ružić, Drago
Razmjenski odnosi u marketingu, Osijek: Ekonomski fakultet osijek, 1999 (prirucnik)


Naslov
Razmjenski odnosi u marketingu
(Relationship marketing)

Autori
Karpati, Tibor ; Ružić, Drago

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, pregledna

Izdavač
Ekonomski fakultet osijek

Grad
Osijek

Godina
1999

Stranica
346

ISBN
953-6073-38-2

Ključne riječi
marketing; nabava; prodaja; tržište krajnjih kupaca; industrijsko tržište; elektroničko tržište

Sažetak
Priručnik obrađuje nabavu i prodaju na različitim tržištima s marketinškog aspekta.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tibor Karpati (autor)

Avatar Url Drago Ružić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Karpati, Tibor; Ružić, Drago
Razmjenski odnosi u marketingu, Osijek: Ekonomski fakultet osijek, 1999 (prirucnik)
Karpati, T. & Ružić, D. (1999) Razmjenski odnosi u marketingu. Osijek, Ekonomski fakultet osijek.
@book{book, year = {1999}, pages = {346}, keywords = {}, isbn = {953-6073-38-2}, title = {Relationship marketing}, keyword = {}, publisher = {Ekonomski fakultet osijek}, publisherplace = {Osijek} }