izvor podataka: crosbi
✓
Razmjenski odnosi u marketingu (CROSBI ID 1393)
Autorska knjiga | priručnik
Karpati, Tibor ; Ružić, Drago
Razmjenski odnosi u marketingu. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1999
Podaci o odgovornosti
Karpati, Tibor ; Ružić, Drago
Turkalj Željko
hrvatski
Razmjenski odnosi u marketingu
Priručnik obrađuje nabavu i prodaju na različitim tržištima s marketinškog aspekta.
marketing; nabava; prodaja; tržište krajnjih kupaca; industrijsko tržište; elektroničko tržište
nije evidentirano
engleski
Relationship marketing
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
1999.
953-6073-38-2
346
objavljeno