PISA-ini rezultati (ni)su važni (CROSBI ID 785878)
Druge vrste radova | popularni rad
Podaci o odgovornosti
Vrček, Valerije
hrvatski
PISA-ini rezultati (ni)su važni
Nedavno objavljeni rezultati PISA-ina ispitivanja izazvali su burne reakcije u hrvatskom društvu. Zbog (ispod)prosječnih rezultata hrvatskih petnaestogodišnjaka na testovima čitalačke, matematičke i prirodoslovne pismenosti neki zahtijevaju ubrzanu reformu školstva, neki prozivaju političke elite zbog neuspjeha, a neki čak traže da se dan objave tih rezultata proglasi danom žalosti u Republici Hrvatskoj. Neovisno o interpretaciji objavljenih rezultata, svi akteri, čini se, smatraju ta ispitivanja vjerodostojnim mjerilom kvalitete obrazovanja. Jednostavno rečeno, PISA-ini rezultati smatraju se važnom svjetskom ljestvicom poretka. Rijetki su oni koji se usuđuju to rangiranje proglasiti – ideologijom i glupošću. Stoga je korisno i prikladno podsjetiti se kakvo stajalište o »ludilu rang-lista« ima Konrad Paul Liessmann, jedan od najcjenjenijih austrijskih znanstvenika.
PISA, rang-liste, Konrad Paul Liessmann, OECD, ideologija, obrazovanje
nije evidentirano
engleski
PISA results are (not) important
nije evidentirano
PISA, ranking list, Konrad Paul Liessmann, OECD, ideology, education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Glas Koncila
2019.
nije evidentirano
objavljeno
0436-0311
Povezanost rada
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Farmacija, Integrativna bioetika (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, biotehničke, društvene, humanističke znanosti), Kemija, Obrazovne znanosti