Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost crtačkih formi s učenjem pisanja djece mlađe školske dobi (CROSBI ID 431513)

Ocjenski rad | diplomski rad

Košalin, Ivana Povezanost crtačkih formi s učenjem pisanja djece mlađe školske dobi / Kovačević, Jelena (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2019

Podaci o odgovornosti

Košalin, Ivana

Kovačević, Jelena

hrvatski

Povezanost crtačkih formi s učenjem pisanja djece mlađe školske dobi

Diplomski rad analizira način na koji su crtačke forme zastupljene u waldorfskoj pedagogiji i povezane s učenjem pisanja djece mlađe školske dobi. U prvom dijelu rada navode se osnovna obilježja waldorfske škole, tko je osnivač, načela waldorfske pedagogije, didaktička obilježja waldorfske škole te uloga učitelja u waldorfskim školama. Nadalje se opisuje umjetnost u nastavi u državnim školama i u waldorfskim školama, navodi se što je crtanje i predstavlja periodizacija dječjeg likovnog izraza s naglaskom na predshematsku etapu. Kao uvod u zadnji dio rada opisuje se način poučavanja početnog pisanja slova u waldorfskim školama koji je bio poticaj za istraživanje. U zadnjem dijelu prikazani su tijek istraživanja te analiza istraživanja. Istraživanje se sastojalo od dva dijela. Prvi dio prikazuje sat likovne kulture s ispitanom skupinom, djecom u prvim razredima na kojem su učenici odradili predvježbe za početno pisanje slova te s kontrolnom skupinom na čijem satu nisu provedene predvježbe. Drugi se dio odnosi na anketu koju su ispunjavale učiteljice nakon održanog sata likovne kulture. Uzorak se sastoji od sto jednog učenika te pet učiteljica. Analizom učeničkih radova i analizom ankete utvrđeno je da učenicima predvježbe za početno pisanje slova koriste i trebale bi biti dio nastave u prvom razredu kako bi se učenicima olakšalo usvajanje pisanja slova.

waldorfska škola, početno pisanje slova, crtanje, dječji likovni izraz, likovna kultura

nije evidentirano

engleski

The relation of drawing forms with learning to write in younger school-age children

nije evidentirano

Waldorf school, initial letter writing, drawing, children's art expression, visual culture

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

13.12.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Likovne umjetnosti