Skrivene poruke u medijskom sadržaju (CROSBI ID 431501)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Čempuh, Lorena
Labaš, Danijel
Uldrijan, Ivan
hrvatski
Skrivene poruke u medijskom sadržaju
Pružajući uvid u marketinšku pozadinu osmišljavanja oglašivačkih poruka pomoću karakteristika poput vrijednosti, stavova, motivacije i životnog stila potencijalnih konzumenata, u radu se objašnjavaju razni oblici skrivenih poruka i tehnika kojima se u marketinške svrhe nastoji utjecati na potrošače kako bi se postigao glavni cilj integrirane marketinške komunikacije – potrošnja.
skrivene poruke ; subliminalne poruke ; subliminalne tehnike ; motivacija ; apeli ; marketing ; integrirana marketinška komunikacija ; značenje ; simbolika ; konzumerizam ; utjecaj ; mediji
nije evidentirano
engleski
Hidden messages in media content
nije evidentirano
hidden messages ; subliminal messages ; subliminal techniques ; motivation ; appeals ; marketing ; integrated marketing communication ; meaning ; symbolism ; consumerism ; influence ; media
nije evidentirano
Podaci o izdanju
75
11.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Hrvatski studiji
Zagreb