Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Skrivene poruke u medijskom sadržaju (CROSBI ID 431501)

Ocjenski rad | diplomski rad

Čempuh, Lorena Skrivene poruke u medijskom sadržaju / Labaš, Danijel (mentor); Uldrijan, Ivan (neposredni voditelj). Zagreb, Hrvatski studiji, . 2019

Podaci o odgovornosti

Čempuh, Lorena

Labaš, Danijel

Uldrijan, Ivan

hrvatski

Skrivene poruke u medijskom sadržaju

Pružajući uvid u marketinšku pozadinu osmišljavanja oglašivačkih poruka pomoću karakteristika poput vrijednosti, stavova, motivacije i životnog stila potencijalnih konzumenata, u radu se objašnjavaju razni oblici skrivenih poruka i tehnika kojima se u marketinške svrhe nastoji utjecati na potrošače kako bi se postigao glavni cilj integrirane marketinške komunikacije – potrošnja.

skrivene poruke ; subliminalne poruke ; subliminalne tehnike ; motivacija ; apeli ; marketing ; integrirana marketinška komunikacija ; značenje ; simbolika ; konzumerizam ; utjecaj ; mediji

nije evidentirano

engleski

Hidden messages in media content

nije evidentirano

hidden messages ; subliminal messages ; subliminal techniques ; motivation ; appeals ; marketing ; integrated marketing communication ; meaning ; symbolism ; consumerism ; influence ; media

nije evidentirano

Podaci o izdanju

75

11.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatski studiji

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti