Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

DRUŠTVENI MEDIJI I POSLOVNO KOMUNICIRANJE (CROSBI ID 431500)

Ocjenski rad | diplomski rad

Nikšić, Iva DRUŠTVENI MEDIJI I POSLOVNO KOMUNICIRANJE / Danijel Labaš (mentor); Vladimir Preselj (neposredni voditelj). Zagreb, Hrvatski studiji, . 2019

Podaci o odgovornosti

Nikšić, Iva

Danijel Labaš

Vladimir Preselj

hrvatski

DRUŠTVENI MEDIJI I POSLOVNO KOMUNICIRANJE

Društveni mediji kao komunikacijski alat za tvrtke imaju veliku ulogu u pronalaženju poslovnih partnera, klijenata, ali i održavanju veza sa svim uključenim korisnicima. Takav način poslovanja doveo je do novih mogućnosti koje tvrtka ima na raspolaganju kao i do novog oblika tržišta gdje su krajnji korisnici postali vrlo važni dionici u cijelom poslovnom okruženju.

društveni mediji ; društvene mreže ; poslovno komuniciranje ; hrvatske kompanije ; krajnji korisnici ; oglašavanje ; promoviranje ; marketing ; Facebook ; Instagram ; Twitter

nije evidentirano

engleski

SOCIAL MEDIA AND BUSINESS COMMUNICATION

nije evidentirano

social media ; social networks ; business communication ; Croatian companies ; end users ; advertising ; promotion ; marketing ; Facebook ; Instagram ; Twitter

nije evidentirano

Podaci o izdanju

70

06.06.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatski studiji

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti