DRUŠTVENI MEDIJI I POSLOVNO KOMUNICIRANJE (CROSBI ID 431500)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Nikšić, Iva
Danijel Labaš
Vladimir Preselj
hrvatski
DRUŠTVENI MEDIJI I POSLOVNO KOMUNICIRANJE
Društveni mediji kao komunikacijski alat za tvrtke imaju veliku ulogu u pronalaženju poslovnih partnera, klijenata, ali i održavanju veza sa svim uključenim korisnicima. Takav način poslovanja doveo je do novih mogućnosti koje tvrtka ima na raspolaganju kao i do novog oblika tržišta gdje su krajnji korisnici postali vrlo važni dionici u cijelom poslovnom okruženju.
društveni mediji ; društvene mreže ; poslovno komuniciranje ; hrvatske kompanije ; krajnji korisnici ; oglašavanje ; promoviranje ; marketing ; Facebook ; Instagram ; Twitter
nije evidentirano
engleski
SOCIAL MEDIA AND BUSINESS COMMUNICATION
nije evidentirano
social media ; social networks ; business communication ; Croatian companies ; end users ; advertising ; promotion ; marketing ; Facebook ; Instagram ; Twitter
nije evidentirano
Podaci o izdanju
70
06.06.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Hrvatski studiji
Zagreb