Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Neuromarketing u odnosima s javnošću (CROSBI ID 431499)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bilanović, Amadea Neuromarketing u odnosima s javnošću / Danijel Labaš (mentor); Zagreb, Hrvatski studiji, . 2019

Podaci o odgovornosti

Bilanović, Amadea

Danijel Labaš

hrvatski

Neuromarketing u odnosima s javnošću

Zbog brzih se tehnoloških promjena mijenjaju prakse odnosa s javnošću i marketinga. Upravo zato što se fokus u sve većoj mjeri stavlja na digitalne oblike komunikacije, javlja se potreba za novim alatima i drugačijim pristupom ciljanim skupinama, što dovodi do novog pristupa stvaranju sadržaja.

tehnološke promjene ; odnosi s javnošću ; neuromarketing ; istraživanje ; psihologija ; integracija ; multidiciplinarnost

nije evidentirano

engleski

Neuromarketing in public relations

nije evidentirano

technological changes ; public relations ; neuromarketing ; integration ; research ; psychology ; multidisciplinary

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

16.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatski studiji

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti