Neuromarketing u odnosima s javnošću (CROSBI ID 431499)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bilanović, Amadea
Danijel Labaš
hrvatski
Neuromarketing u odnosima s javnošću
Zbog brzih se tehnoloških promjena mijenjaju prakse odnosa s javnošću i marketinga. Upravo zato što se fokus u sve većoj mjeri stavlja na digitalne oblike komunikacije, javlja se potreba za novim alatima i drugačijim pristupom ciljanim skupinama, što dovodi do novog pristupa stvaranju sadržaja.
tehnološke promjene ; odnosi s javnošću ; neuromarketing ; istraživanje ; psihologija ; integracija ; multidiciplinarnost
nije evidentirano
engleski
Neuromarketing in public relations
nije evidentirano
technological changes ; public relations ; neuromarketing ; integration ; research ; psychology ; multidisciplinary
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
16.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Hrvatski studiji
Zagreb