Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda ; Nikeove "Just do it" kampanje (CROSBI ID 431495)

Ocjenski rad | diplomski rad

Čule, Franka Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda ; Nikeove "Just do it" kampanje / Danijel Labaš (mentor); Zagreb, Hrvatski studiji, . 2019

Podaci o odgovornosti

Čule, Franka

Danijel Labaš

hrvatski

Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda ; Nikeove "Just do it" kampanje

Ovim će se radom prikazati odnos reklamnih kampanja na percepciju brenda, odnosno, pokušat će se utvrditi pozitivan utjecaj Nikeovih "Just do it" reklama na percepciju potrošača o brendu Nike. U radu se prezentirani, analizirani i raspravljeni rezultati provedene online ankete na uzorku ispitanika u dobi 13 do 62 godina na području Hrvatske.

reklame ; Nike ; Just do it kampanje ; branding ; imidž

nije evidentirano

engleski

Relationship between advertising campaigns and brand perception ; Nike's "Just do it" campaign

nije evidentirano

commercials ; Nike ; Just do it campaigns ; branding ; image

nije evidentirano

Podaci o izdanju

77

16.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatski studiji

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti