Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda ; Nikeove "Just do it" kampanje (CROSBI ID 431495)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Čule, Franka
Danijel Labaš
hrvatski
Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda ; Nikeove "Just do it" kampanje
Ovim će se radom prikazati odnos reklamnih kampanja na percepciju brenda, odnosno, pokušat će se utvrditi pozitivan utjecaj Nikeovih "Just do it" reklama na percepciju potrošača o brendu Nike. U radu se prezentirani, analizirani i raspravljeni rezultati provedene online ankete na uzorku ispitanika u dobi 13 do 62 godina na području Hrvatske.
reklame ; Nike ; Just do it kampanje ; branding ; imidž
nije evidentirano
engleski
Relationship between advertising campaigns and brand perception ; Nike's "Just do it" campaign
nije evidentirano
commercials ; Nike ; Just do it campaigns ; branding ; image
nije evidentirano
Podaci o izdanju
77
16.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Hrvatski studiji
Zagreb