Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Modaliteti učenja u digitalnom okruženju u ranoj i predškolskoj dobi (CROSBI ID 685564)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Lujić, Marina ; Barać, Nikolina ; Franjić, Ilda Modaliteti učenja u digitalnom okruženju u ranoj i predškolskoj dobi // Zbornik radova / Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila (ur.). Split: Redak, 2018. str. 28-29

Podaci o odgovornosti

Lujić, Marina ; Barać, Nikolina ; Franjić, Ilda

hrvatski

Modaliteti učenja u digitalnom okruženju u ranoj i predškolskoj dobi

Kroz ovaj se rad propituju potencijalne mogućnosti primjene različitih tehnologija na instrumente učenja u ranoj i predškolskoj dobi. U digitalnom se okruženju nameće nužnost interakcije s informacijama i učenjem, odnosno implementiranjem informacija. Od najranije dobi djeci se predočuju tehnološki napredne igračke, okružena su uređajima te se njima koriste u svom okruženju. Takvi se uređaji mogu poimati kao didaktička sredstva koja se često uporabljuju u domovima, a manje u odgojno-obrazovnim ustanovama, iako je njihov didaktički potencijal neupitan. Adekvatnom uporabom digitalnih uređaja može se potaknuti inovativnost u odgojno-obrazovnome procesu. U radu se govori o mogućnostima interaktivnog učenja i o načinima primjene u prirodnome procesu učenja djeteta predškolske dobi. Nadalje se propituju otežavajući čimbenici i poticaji koji bi unaprijedili modalitet digitalne kompetencije. Nedovoljna educiranost stručnog kadra u primjeni različitih digitalnih tehnologija, kao i nedostupnost takvih tehnologija, nepovoljno djeluju na njihovu implementaciju. Osim unaprjeđivanja osnovnih digitalnih kompetencija, primjenom različitih tehnologija u učenju djece rane i predškolske dobi može se utjecati na intenzivniji razvoj divergentnog mišljenja, kritičkoga pristupa problemu te fluentnosti, originalnosti i fleksibilnosti u razmišljanju.

Djeca ; digitalna tehnologija ; digitalno učenje ; interaktivno učenje ; predškolske ustanove

nije evidentirano

engleski

Modality of study in digital environment at a young and preschool age

nije evidentirano

Children ; young minds ; students ; digital ; technologies ; digital studies ; interactive studies ; preschool education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

28-29.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila

Split: Redak

978-953-336-457-5

Podaci o skupu

Znanstveno-stručni skup Obrazovanje bez alternative: digitalno okruženje i obrazovanje

predavanje

23.02.2018-24.02.2018

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija