Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Novi mediji i nove publike u turizmu (CROSBI ID 785855)

Druge vrste radova | popularni rad

Zekanović-Korona, Ljiljana ; Grzunov, Jurica Novi mediji i nove publike u turizmu // Sveučilište u Zadru. 2019.

Podaci o odgovornosti

Zekanović-Korona, Ljiljana ; Grzunov, Jurica

hrvatski

Novi mediji i nove publike u turizmu

Novi mediji nastaju kao rezultat razvoja tehnologije i tehnoloških inovacija. Nove i napredne tehnologije sa sobom donose i nove mogućnosti koje se mogu primjeniti u svakodnevnom životu, a posebno u prijenosu i razmjeni informacija te u komuniciranju. Informacijsko- komunikacijske tehnologije prve i velike primjene nalaze u sektoru turizma. Općenito, primjena tehnologija i tehnoloških inovacija postaje temelj svakog pametnog društvenog razvoja. Tehnologije stvaraju dobrobit za ljude i društvo i pozitivno utječu na poslovanje u svim sektorima, a pogotovo u sektoru turizma. Posljednih desetak godina internet se nametnuo kao dominantan novi medij i klasični mediji polako gube ulogu koju su imali. Prateći trendove u turizmu, uočava se iz godine u godinu kontinuirano značajno povećanje putnika čija su putovanja upravljana i usmjeravana informacijama s interneta. Procjene stručnjaka su da ćemo do 2020. godine na jednu povezanu osobu imati čak šest različitih uređaja. Budućnost je u umreženim društvima za koja su ključna inovativna rješenja zbirnog naziva „tehnologija za dobrobit“ (eng. technology for good).

novi mediji, nove publike, turizam, informacijsko-komunikacijska tehnologija, internet

nije evidentirano

engleski

New media and new audiences in tourism

nije evidentirano

new media, new audiences, tourism, information and communication technology, internet

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Sveučilište u Zadru

2019.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-331-209-5

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti