Javna diplomacija u medijskoj eri i kreiranje nacionalnog imidža države (CROSBI ID 685483)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Boban, Marija ; Majić, Petar
hrvatski
Javna diplomacija u medijskoj eri i kreiranje nacionalnog imidža države
Javna diplomacija pojavila se u gotovo jednakom povijesnom periodu kao i tradicionalna diplomacija. Uspjeh u diplomaciji se u današnje vrijeme postiže otvorenošću i međunarodnom suradnjom, a uspješne javne diplomacije angažirano se posvećuju stvaranju partnerstava i višeslojnih dugotrajnih veza utemeljenih na povjerenju, transparentnosti i vjerodostojnosti. Da bi učinkovito ostvarivala strateške ciljeve, javna diplomacija mora biti prijemčiva za stavove javnosti, uključujući medije, institucije civilnog društva, nevladine organizacije, interesne skupine i druge aktere u zemlji i inozemstvu. Ovaj rad istražuje odnos javne diplomacije i utjecaja na kreiranje nacionalnog imidža države, odnosom javne diplomacije, propagande i novih medija te načinom na koji suvremene države koriste javnu diplomaciju kao princip vođenja međunarodnih odnosa temeljenom na konceptu „meke moći”.
javna diplomacija, nacionalni imidž, mediji, međunarodni odnosi, nacionalna sigurnost
nije evidentirano
engleski
Public diplomacy in the media era and state image branding
nije evidentirano
public diplomacy, state branding, media, international relations, national security
nije evidentirano
Podaci o prilogu
7-27.
2018.
objavljeno
10.7251/BLCMES1801007B
Podaci o matičnoj publikaciji
ZBORNIK RADOVA Digitalizacija medija i ekonomija postindustrijskog doba
Podaci o skupu
Međunarodna naučna konferencija Mediji i ekonomija
predavanje
14.09.2018-14.09.2018
Banja Luka, Bosna i Hercegovina