Generic Kinesiology Competences of Teachers with Five to Ten Years of Professional Work Experience in Primary Education (CROSBI ID 685421)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Jenko Miholić, Srna ; Lorger, Lorger ; Kunješić Sušilović, Mateja
engleski
Generic Kinesiology Competences of Teachers with Five to Ten Years of Professional Work Experience in Primary Education
Cilj ovog znanstvenog istraživanja bio je utvrditi generičke kineziološke kompetencije učitelja primarnoga obrazovanja koji imaju pet do deset godina profesionalnog radnog iskustva u radu u školi. Uzorak istraživanja obuhvatio je ukupno 230 učitelja primarnog obrazovanja. Generičke kineziološke kompetencije procijenjene su s pomoću kompozitnoga mjernog instrumenta, upitnikom Međunarodne studije Kompetentnost na području tjelesne i zdravstvene kulture (Kovač i sur., 2008.), gdje su učitelji samoprocjenjivali svoje vrijednosne orijentacije prema vlastitim stavovima o stečenim generičkim kineziološkim kompetencijama za rad s učenicima u primarnome obrazovanju. Za istraživanje je korišten anonimni upitnik s ukupno 36 čestica. Za svaku tvrdnju sudionici su dali odgovore na Likertovoj skali od četiri stupnja. Dobiveni podatci obrađeni su temeljnom deskriptivnom statistikom, normalnost distribucije testirana je Kolmogorov- Smirnovljevim testom, dok je faktorskom analizom definirano pet latentnih dimenzija koje opisuju područje stečenih generičkih kinezioloških kompetencija učitelja primarnoga obrazovanja s profesionalni radnim iskustvom u školi od pet do deset godina. ---- The goal of this scientific research was to distinguish generic kinesiology competences of the primary education teachers who have five to ten years of professional work experience in school. The research sample included a total of 230 primary school teachers. The study evaluated generic kinesiology competences using a composite measuring instrument, namely the International Survey of Teacher Competences in the Field of Physical Education (Kovač et al., 2008) questionnaire, where teachers made a self-evaluation of their value orientations according to their attitudes about acquired generic kinesiology competences in primary school education. The anonymous questionnaire consisted of 36 items. For each of the statements, the participants provided answers on a four-point Likert-type scale. Descriptive statistics was used to describe the results, and the normality of distribution was tested with the Kolmogorov-Smirnov test. Factor analysis was used as a parametric statistical method for isolating five factors describing the latent area of acquired generic kinesiology competences of primary education teachers who have five to ten years of professional work experience in schools.
competences ; elementary school ; factor analysis ; physical education ; self-evaluation
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
75-76.
2019.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-8115-67-7
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova STOO konferencije Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - Kineziološki trendovi u odgoju i obrazovanju
Prskalo, Ivan ; Jenko Miholić, Srna ; Badrić, Marko
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Podaci o skupu
Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2019
predavanje
15.11.2019-17.11.2019
Zagreb, Hrvatska